21 listopada 2014

Wibo Glamour Sand 2


Ten lakier zakupiłam w ramach promocji 1+1 w Rossmannie i właściwie nabyłam go za darmo. Jest ciężki do sfotografowania, byłam na niego zła, że aż tak bardzo nie chce współpracować z aparatem. W końcu byłam zmuszona zrobić milion zdjęć i wyjść na zewnątrz (gdzie przemarzłam, bo wiatr sobie pomyślał, że nagle zacznie mocniej wiać)... Pomimo, że patrząc na zdjęcia w aparacie stwierdziłam, że nadadzą się tylko 2-3, to na komputerze wyglądały już lepiej. Chyba w miedzy czasie zadziałały tam jakieś nadprzyrodzone siły :D




Zdecydowałam się na lakier Wibo Glamour Sand # 2, ponieważ wyjątkowo mnie sobą zauroczył.  Ma przepiękny odcień fuksji zmieszanej z różem i przede wszystkim - holograficzne, pięknie połyskujące drobinki.
Formuła lakieru jest naprawdę świetna. Pierwsza warstwa daje już całkiem niezły efekt, nie widać żadnych prześwitów, jedynie kolor i efekt piasku są raczej delikatne. Druga warstwa natomiast przede wszystkim wyostrza kolor, który nabiera magicznej głębi oraz sprawia, że faktura jest bardziej wyczuwalna. 




Jeśli chodzi o konsystencję - w tym aspekcie nie mam żadnych zastrzeżeń. Dzięki szerokiemu i spłaszczonemu pędzelkowi nakładanie lakieru na paznokcie jest czystą przyjemnością. Lakier nie wysycha od razu, więc z łatwością możemy wprowadzać poprawki nie martwiąc się o uszkodzenia.

Faktura piasku owszem, jest wyczuwalna, ale przy tym jest również dosyć delikatna. Bardzo przypadła mi do gustu, ponieważ nie lubię piasków, które są zbyt drapiące i o wszystko zadzierają. Tak właściwie to nie potrafię znaleźć wad na temat tego lakieru. Nawet zmywanie mnie nie przestraszyło. Udało mi się go zmyć z paznokci wacikiem, bez użycia folii aluminiowej - co jest olbrzymią zaletą biorąc pod uwagę ilość drobinek i piaskową fakturę :)




 

Jakie jest wasze zdanie o tym lakierze?
Jestem ciekawa czy przypadł Wam do gustu tak bardzo jak mi :)

20 komentarzy:

  1. Kolor jest naprawdę fajny. W tej promocji w Rossmannie nie kupiłam nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. posiadam tego osobnika, ale jeszcze w starej buteleczce ;) zgodzę się z Tobą, że jest obłędny i bardzo ciężki do sfotografowania, Tobie udało się go uwiecznić rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tyle się z nim męczyłam... ale na szczęście - ostatecznie zdjęcia się udały :)

      Usuń
  3. Uwielbiam! ♥ Mam go w starej wersji :) Ślicznie wygląda na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go ale w starej buteleczce właśnie :) Zgadzam się jest wspaniały, a kolor - cudeńko! :D Tylko zmywania nie lubię bo wszędzie te drobinki brokatowe się przemieszczają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niestety dotyczy wszystkich lakierów z brokatem i drobinkami. Nie ma na to wyjścia :)

      Usuń
  5. Świetny kolor. Jednocześnie lakier wygląda elegancko i efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny kolor! Wygląda cudnie na paznokciach. Na pewno go kupię, tym bardziej, że napisałaś o małych problemach ze zmywaniem go z paznokci jak na lakier o takim wykończeniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczny jest :) ! piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nieskromnie powiem, że jestem z nich bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  8. Mnie ta kolekcja powaliła na kolana tak, że nie potrafiłam wybrać...tak więc mam wszystkie 3 egzemplarze: fuksję, ciemny fiolet i granat;) Wszystkie są boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! pięknie wygląda!
    podoba mi się to wykończenie i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest przepiękny ;) też go sobie właśnie kupiłam na rossmanowskiej promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknota! z resztą na Twoich zdjęciach wszystko cudnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda bardzo ładnie :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!