30 listopada 2014

Płytka Born Pretty 09.


Obserwuję ten szał na stemple i zastanawiam się dlaczego mnie to stemplowanie tak nie wciąga... Born Pretty Store ostatnio bardzo się stara i co rusz pokazuje nowe płytki. Przyznam szczerze, że niektóre z nich naprawdę mi się podobają i może się na nie zdecyduję :)

Tymczasem przygotowałam dla Was małą recenzję płytki Born Pretty 09 oraz zdobienie z wykorzystaniem jednego ze wzorów. Płytkę zamówiłam już dosyć dawno temu, ale pokazuję ją dopiero teraz, ponieważ dopiero niedawno otrzymałam zaginioną paczkę z nią. Zapraszam dalej ;)




Płytkę zamówiłam z TEJ strony, ale jak się okazuje teraz pod numerem 09 kryje się zupełnie inna płytka. Jak widzicie, niektóre wzory są podobne, ale jest ich mniej i przede wszystkim mają większy rozmiar. No ja to mam szczęście, naprawdę...

Przynajmniej opiszę Wam ten rodzaj płytki, który do mnie dotarł. Otóż płytka przychodzi zaklejona niebieską folią, dzięki czemu mamy pewność, że nie była wcześniej używana. Średnica całej płytki wynosi 5,5cm. Jeśli chodzi o wielkości wzorów, największe środkowe wzory to kwadraty o wymiarach 1,3cm x 1,3cm, boczne kwiatowe mają 0,9cm x 1,6cm. Znajduje się też tutaj kilka mniejszych, pojedynczych wzorów oraz dwa podłużne.

Nie wiem czy to zależy od moich umiejętności pracy ze stempelkami czy akurat z właściwościami tej płytki - niektóre części wzorów odbijają się dobrze, niektóre gorzej. Chociaż myślę, że największą wadą tej płytki i tak jest wielkość wzorów, ponieważ ich rozmiary kompletnie nie pasują do moich paznokci.




Podchodziłam do tej płytki kilka razy i naprawdę miałam ochotę zrobić coś ekstra na paznokciach. Początkowo miał powstać gradient z jednym z kwadratowych wzorów (lewym, w górnym rogu), ale po pierwsze ciężko było mi się wcelować w płytkę paznokcia, a po drugie wzór nie odbijał się idealnie, niestety było widać w nim braki. Dlatego dałam sobie spokój, bo nawet ja nie mogłam patrzeć na to co powstało na moich paznokciach, a co dopiero pokazać je Wam. 

Przy drugim podejściu zabrałam się za wzór, który przypomina mi zebrę. Na początku jednak pokryłam paznokcie jedną warstwą (!) miętowego lakieru Bell Air Flow # 71. Stempelki odbiłam czarnym lakierem Wibo Extreme Nails # 34, następnie tym samym lakierem namalowałam po środku pas. Na pozostałe paznokcie nałożyłam po jednym małym, czarnym ćwieku.





*  *  *  *

Pamiętajcie, że przy zakupach w Born Pretty Store możecie użyć mojego kodu LBL91 i otrzymać -10% zniżki na zakupy!



Co sądzicie o zdobieniu i o samej płytce? :)

27 komentarzy:

  1. Piękne połączenie, bardzo pomysłowe biorąc pod uwagę że faktycznie wzory są dość niewymiarowe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co się dowiedziałam ta płytka pochodzi z pierwszej partii, w której właśnie te wzory są mniejsze. Wyszły nowe z większymi wzorami, i trochę w innej kombinacji.
    Też dostałam tą płytkę za udostępnienie informacji. Jakież było moje zdziwienie jak do mnie doszła i zobaczyłam te mini wzory, gdzie mam długie paznokcie ;) Muszę przyznać, że świetnie sobie z tym poradziłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mięta fajnie wygląda z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na zatuszowanie mizernej wielkości tych wzorków.

    OdpowiedzUsuń
  5. No już myślałam, że tylko ja mam takie szczęście :d zamówiłam tą samą płytkę i dostałam ją w takim samym wydaniu jak Ty, próbując znaleźć ją na stronie pod numerem 09 kryje się już nieco inna płytka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak widać nie tylko Ty ;) Szkoda tylko, że mamy płytkę z bardzo fajnymi wzorami, ale o takiej wielkości, że nic nie da się z nimi zrobić :( 

      Usuń
  6. swietna płytka a zdobienie wyszło rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wyszło :) płytka ma bardzo ładne wzorki, szkoda tylko, że są takie małe...

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, świetnie to wymyśliłaś;) ja już dosyć długo nie stempluję, jakoś nie mogę się do tego zebrać;/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdobienie, ten czarny pasek idealnie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  10. lipnie zrobili z tymi rozmiarami wzorów na tych samych płytkach...
    świetne zdobienie ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdobienie..mam tą nowszą wersję,faktycznie wzory są na tej dość malutkie i na moich paznokciach też szału by nie było,szkoda bo wszystkie wzorki fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyszło! Właśnie czekam na moje zamówienie z BPS,a le nigdy nie spotkałam się, żeby ktoś narzekał na ich płytki. Z doświadczenia wiem, że najważniejszy jest stempel. Jeśli masz dobry stempel, stemplowanie będzie bajką! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dobry stempel - również z BPS :)

      Usuń
  13. szkoda, że takie małe, bo wzorki bardzo ciekawe ;D świetne zdobienie zmalowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piszę z informacją iż Paznokciowy Team został zamknięty. Wspólnie z Zaczarowaną podjęłyśmy decyzję o zakończeniu Paznokciowego Teamu.
    Niestety czasy jego świetności już dawno minęły i już naprawdę garstka dziewczyn angażowała się w ten projekt wobec tego nie ma sensu na siłę tego ciągnąć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ją zamawiałam,ale na drugi dzień w zamówieniu widniała już ta nowa wersja.. koniec końców cieszę się, bo te wzory rzeczywiście są małe.. ale i tak świetnie ją wykorzystałaś :) nie spodziewałabym się,że zebra wyjdzie tak fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzory piękne, no ale faktycznie bardzo małe ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdobienie :) ja niestety mam teraz pazurasy, dlatego bawię się tylko w zdobienia ręczne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdobienie :)) A co do płytki - to mam oznaczoną tym samym numerem i wygląda zupełnie inaczej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam w poście i tak jak napisała wyżej Magdalena B. - ta płytka pochodzi o pierwszej partii, później ta sama płytka została trochę zmieniona :)

      Usuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!