4 listopada 2014

Miyo Nailed It! 12 Kiwi


W tym jesiennym okresie na paznokciach królują głównie ciemne i wyraziste odcienie. Ja zdecydowałam się pójść na pewne odstępstwo i mam Wam do zaprezentowania swatche pewnego pięknego pastelowego lakieru. Zapraszam dalej :)




Lakier Miyo Nailed It! # 12 Kiwi trafił do mnie przy okazji wygranego rozdania u kendall. Spodobał mi się od razu i pewnie gdyby nie rozdanie - z chęcią sama bym sobie go kupiła :)

Nie jestem tylko pewna czy nazwa Kiwi jest w tym przypadku trafiona, ponieważ owoc kiwi w moim mniemaniu wygląda troszkę inaczej. Ma przede wszystkim bardziej intensywnie zielony kolor i czarne pestki. Lakier Miyo natomiast to rozbielona, bardzo delikatna, wręcz pistacjowa zieleń.
Jak to bywa z tak jasnymi odcieniami, krycie może być różne. Trochę się tego obawiałam... na szczęście bezpodstawnie. Do idealnego pokrycia płytki wystarczą dwie średniej grubości warstwy. Konsystencja jest dobra, bardziej rzadka. Pędzelek jest dosyć mały, ale wygodnie mi się nim maluje. To co lubię w lakierach Miyo to ich wysoki połysk, którego Kiwi nie brakuje :)




Z tym odcieniem na paznokciach czułam się bardzo fajnie. Jestem przekonana, że każda fanka rozbielonych, pastelowych kolorów powinna mu się bliżej przyjrzeć, tym bardziej, że cena lakierów Miyo jest bardzo, ale to bardzo zachęcająca :)


Już niebawem pokażę Wam zdobienie, które wykonałam na tym lakierze. Bądźcie czujne!

21 komentarzy:

  1. Lekko za żółty, żebym od razu biegła kupić, ale ładny jest. I tylko dwie warstwy! jak gdzieś w końcu znajdę te lakiery, to mocno im się przyjrzę!
    Hmmm, im dłużej się przyglądam, tym bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto się bliżej przyjrzeć lakierom Miyo. Fajna jakość za niską cenę :)

      Usuń
  2. bardzo fajny, choć faktycznie chyba powinien nazywać się inaczej :P a tak w ogóle to za pierwszym razem przeczytałam tytuł tego posta jako "pozbawione krwi" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D no kiwi na pewno jest pozbawione krwi :D

      Usuń
  3. Ale on piękny :) Jeszcze nie miałam tej firmy, czas nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny <3 Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam MIYO :) piękny, pastelowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładny! Bardzo lubię takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie kolorki :) są też świetne pod zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, dlatego ja nie mogłam się powstrzymać i czegoś na nim nie namalować :)

      Usuń
  8. Uwielbiam ich lakiery, ale kompletnie nie wiem gdzie mozna je kupic ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nazwa rzeczywiście trochę ni z gruszki ni z pietruszki... nie pasuję. Ale kolor boski :) Taki cytrusowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię takie kolorki, super do jakiś zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor fajny i chociaż jest trochę "mydlany" to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiwi to na pewno nie jest :P Ale mimo to kolorek jest naprawdę bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!