16 listopada 2014

Rozkwit.


Jakże ja marzyłam o tych naklejkach wodnych! Jak wiecie z poprzedniego posta - na paczkę z Born Pretty Store czekałam od prawie 4 miesięcy. Jak sobie pewnie wyobrażacie, moja radość była ogromna gdy tylko ujrzałam zawartość paczki. Nie czekałam zbyt długo i od razu zabrałam się za testowanie naklejek wodnych, które po prostu zauroczyły mnie swoim wzorem :)




Naklejki wodne możecie kupić TUTAJ za $1.59, czyli ok. 5,40 zł. Kartonik z naklejkami na wymiary 6x5 cm. Nie jest to co prawda zbyt dużo, ale jeśli będziemy oszczędnie wycinać, powinno wystarczyć na pewien czas, w zależności od tego ile paznokci nimi przyozdobimy.

Wybrałam naklejki o pięknym kwiatowym wzorze, który od razu wpadł mi w oczy. Czarne tło oraz żółte i białe kwiaty idealnie się ze sobą komponują, a ja byłam przekonana, że takie połączenie będzie na paznokciach wyglądać świetnie :)




Jest to pierwszy raz, kiedy pracowałam z całopaznokciowymi naklejkami wodnymi. Do tej pory miałam do czynienia tylko z tymi małymi i tak naprawdę nie wiedziałam jak sobie poradzę z estetycznym przyklejeniem dużych naklejek do paznokci.
Zaczęłam od nałożenia białej bazy (dwóch warstw lakieru Golden Rose Paris # 04). Wycięłam pożądaną wielkość naklejki, zamoczyłam ją w wodzie przez ok. 30 sekund i przeniosłam na paznokcia. Kiedy już ją umiejscowiłam - ona nie chciała się przykleić. Na szczęście z każdym kolejnym paznokciem było już lepiej, a na końcu udało mi się wszystko idealnie opanować :D

Naklejki są bardzo dobrej jakości. Równo przykleiły się do płytki paznokcia, nie dostrzegłam ani jednego zmarszczenia czy zagniecenia. Są dosyć grube, nie musimy się obawiać o przypadkowe zadarcia. Na sam koniec pokryłam je warstwą topu dla utrwalenia, jednak naklejki same w sobie są gładkie i ładnie się błyszczą :)


dwie warstwy czarnego lakieru Safari + trójkąciki wykonane lakierem Golden Rose Galaxy # 22



W paczce z Born Pretty Store znalazły się również pierścionki, które jeszcze bardziej podkreśliły urok kwiatowego zdobienia naklejkami wodnymi.  Możecie je kupić TUTAJ za $0.99 za sztukę, czyli ok. 3,40 zł.
Pierścionki dostępne są w dwóch rozmiarach - małym i dużym. Mniejszy ma ok. 1,5 cm średnicy, duży zaś ok. 2 cm. 
Pierścionki mają złoty kolor, który niestety po pewnym okresie używania się ściera- szczególnie wewnątrz. Z tego też powodu pierścionki zostawiają delikatny osad na palcach. Ale mimo to i tak bardzo lubię je nosić :)




Ogólnie rzecz biorąc, jestem bardzo zadowolona z tych naklejek wodnych i chętnie przetestuję kolejne naklejki całopaznokciowe :)

*  *  *  *  *

Robiąc zakupy w Born Pretty Store możecie wykorzystać mój kod LBL91 i otrzymać -10% zniżki :)


I jak Wam się podoba taki kwiatowy mani? :)

17 komentarzy:

  1. ślicznie Ci to wyszło ;) uwielbiam takie motywy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te naklejki, a całość manicure ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na pierwszy raz to naprawdę mistrzostwo! Meega podoba mi się to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne te naklejki! i fajnie, że równo się przyklejają :) a i bardzo mi się podobają te trójkąciki wykonane lakierem zamiast ćwieka ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne mani!!!! bardzo ładnie skomponowane i bardzo starannie wykonane. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 miesiące czekania na swoje zakupy?!?! to jest masakra! chyba bym się wkurzyła...Mani wygląda ślicznie, w ogóle nie widać że to naklejki czyli efekt osiągnięty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już prawie wychodziłam z siebie... :)
      Dzięki!

      Usuń
  7. uwielbiam naklejki wodne, mani urocze :) ja czekałam równo 3 miesiące na swoją paczkę, a ostatnie przyszły do mnie w 2 tygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobnie, czekałam 4 miesiące na paczki, a jak już przyszły to praktycznie obie na raz :)

      Usuń
  8. nigdy nie miałam naklejek wodnych, a wyglądają ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie powinnaś je wypróbować :)

      Usuń
  9. jakie cudne mani z tych naklejek wyszło <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Very beautiful waterdecals :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne paznokcie! Jeszcze nie spotkałam takiego wzoru naklejek, ale na pewno wykorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!