12 grudnia 2014

Golden Rose Rich Color 43


Jestem wielką fanką lakierów w odcieniach nude. Dzięki nim nasze dłonie wyglądają schludnie, a paznokcie pomalowane właśnie takim kolorem naprawdę pięknie się prezentują. Jako, że jestem zmuszona do noszenia niepomalowanych paznokci w ciągu tygodnia, postanowiłam poszukać jakiegoś delikatnego lakieru. No i co najważniejsze - znalazłam go! :)




Pewnie już nie raz wychwalałam serię Rich Color, ale muszę to napisać jeszcze raz! Jestem nią naprawdę zachwycona (zapewne jak większość z Was) i chętnie przygarniam coraz to kolejne buteleczki :) Tym razem chcę Wam bliżej przedstawić lakier Golden Rose Rich Color #43. Jest to tak naprawdę nude z dużą ilością brzoskwiniowych i łososiowych tonów. Odcień jest delikatny, ale równocześnie dosyć przygaszony. 

Konsystencja lakieru jest bardzo dobra, nie za rzadka i nie za gęsta. Krycie też jest zadowalające. Pierwsza warstwa zostawia prześwity, ale mogę to całkowicie temu lakierowi wybaczyć, zważając na to, że ma jasny, właściwie pastelowy odcień. Druga warstwa natomiast wszystko ładnie wyrównuje i idealnie równo pokrywa płytę.




W buteleczce widoczny jest delikatny shimmer, który jednak znika na paznokciach. Może to i nawet lepiej... Czas schnięcia jest bardzo szybki, co jest ogromnym plusem. Całość wysycha na naprawdę ładny błysk - to lubię! Ogólnie muszę przyznać, że obsługa tego lakieru to czysta przyjemność, tak samo jak noszenie tego odcienia na paznokciach :)


Co sądzicie? Lubicie takie delikatne odcienie? :)

24 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ten kolor ;) takiego jeszcze nie mam w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wczoraj chyba coś podobnego kupiłam z innej serii, świetny kolor :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, z chęcią zobaczę co kupiłaś :)

      Usuń
  3. Uwielbiam takie kolory ♥ kiedy nie wiem na jaki się zdecydować to taki zawsze będzie dobrym wyborem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten lakier :) ( bo mam ich prawie 40 z tej serii) i jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, naprawdę aż tyle? Niezła kolekcja ;)

      Usuń
  5. Lubię takie kolorki, ale przede wszystkim jako bazę pod zdobienia lub w połączeniu z innym mocniejszym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaale śliczny! Chyba dopiszę do listy dla Mikołaja :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemny codzienny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba :) Uwielbiam takie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie u Ciebie wygląda (jak wszystko z resztą ;p), ale ja nie wiem czy dobrze bym się czuła w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go, jest taki jak mówisz, często maluję nim do pracy, kiedy mam wyglądać "biznesowo". Aż dziw, że jeszcze nie pojawił się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super kolor, delikatny ale nie nudny
    a Twój manicure jak zawsze idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Oeejj przepiękny kolorek! A paznokcie po prostu idealne <3

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!