28 grudnia 2014

Kropki w macie.


Niedawno pokazywałam Wam TUTAJ piękny lakier Eveline MiniMax # 952. Po jednym dniu noszenia go solo na paznokciach dodałam do niego białe akcenty w postaci kropek. Zapraszam dalej :)





Wypróbowałam wreszcie największą wielkość kuleczki z zestawu sond z Born Pretty Store, które recenzowałam TUTAJ i przy jej pomocy namalowałam na trzech paznokciach białym lakierem Golden Rose Paris # 04 duże białe kropki. Na końcu pokryłam wszystko matowym topem Lovely.

Według mnie kropki na paznokciach to zawsze dobre rozwiązanie. Ich wykonanie nie jest trudne i nie zabiera wiele czasu, a efekt może być naprawdę świetny!



Jak Wam się podoba takie połączenie? :)

33 komentarze:

  1. ajajaj uwielbiam kropki, a takie matowe mnie urzekły! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne! jestem zachwycona efektem jaki dał matujący top <3 muszę spróbować takiego połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :) lubię kropki na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kropki to zawsze najlepsze rozwiązanie na odświeżenie mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kropki to zawsze najlepsze rozwiązanie na odświeżenie mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne i idealne kropki!
    Świetne mani!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie równe kropy :D
    Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda to super! Mani bardzo mi się podoba :) Może jak zapuszczę pazury to coś takiego sobie strzelę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) zapuszczaj, zapuszczaj i pokazuj :)

      Usuń
  9. ten kolor w macie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo takie duże kropki to jest coś. Za mniejszymi nie przepadam. Wyszły Ci bardzo równo, fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam wszystkie kropki! a te duże wyglądają wyjątkowo :)

      Usuń
  11. Rany, jakie równiutkie kropy! Wygląda to naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  12. proste zdobienie a takie efektowne, jestem pozytywnie zaskoczona efektem jaki daje mat top caotem lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Świetnie wyglądają. Nie są trudne do zrobienia, a dają fantastyczny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ! Kropki jak na sukience z lat 60-tych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądają! Lubię matowe lakiery, ja używam top coatu matowego z essence. Takie matowe paznokcie mogłabym ciągle głaskać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Absolutnie cudownie wygląda takie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie wychodzą mi takie idealne kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te wielkie kropy są genialne :) mój matujący z lovely zgęstniał i boję się, że rozcieńczalnik nie podoła :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam na fb i strasznie mi się spodobały! :) Bardzo proste mani a jakie efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  20. proste mani a jaki efekt! super się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelka! (odgrzebuje top matujący)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! haha, widzę, że cię do czegoś zmotywowałam :D

      Usuń
  22. Ten kolor zdecydowanie bardziej podoba mi się w wersji matowej. Świetne duże kropy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne paznokcie :) Strasznie podobają mi się te duże kropki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!