20 grudnia 2014

Eveline MiniMax 952


Chcę Wam dzisiaj bliżej przedstawić lakier Eveline MiniMax # 952 o bardzo intrygującym odcieniu. Mimo, że nie jestem osobą, która dzieli lakiery na te wiosenne, jesienne itp. - uważam, że ten idealnie pasuje do obecnej pory roku. Cóż, zapraszam Was dalej :)




Zacznę od koloru - jest to brudny, ciemny granat z dodatkiem szarych tonów. W słabym oświetleniu natomiast można go wziąć za czystą czerń. Moim zdaniem ten przygaszony, szarawy odcień jest wyjątkowy! Bardzo, ale to bardzo przypadł mi do gustu. Konsystencja lakieru jest bardzo dobra, idealne krycie uzyskamy przy dwóch cienkich warstwach. Lakier posiada wygodny, szeroki pędzelek, którym naprawdę przyjemnie się maluje i bez przeszkód manewruje przy skórkach.
Wykończeniem lakieru jest czysto kremowe, a czas schnięcia jest szybki. Trwałość lakieru również jest w porządku, jedyne co zauważyłam to lekko starte końcówki.



Po dniu noszenia tego koloru solo, dodałam do niego kilka małych dodatków, ale to już historia na inny post :)
Jak Wam się podoba ten odcień?

20 komentarzy:

  1. Podoba mi się. Lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie nieoczywiste kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW
    Kolor jest niesamowity. Taki niejednoznaczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ciężko go tak naprawdę jednoznacznie określić :)

      Usuń
  5. Kolor jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obłędny kolor, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajny, lubię takie buraski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, że nie przepadam za tego typu kolorami, to ten nawet mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie ciemniejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobny z Paoli, bardzo lubię taki kolor (piękne zdjęcia)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest świetny, mam go i bardzo lubię :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek wpadł w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba :) bardzo lubię takie niejednoznaczne szaro-granatowo-fioletowe kolory, a ten wygląda bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny odcień! ostatnio mnie ciągnie do takich.. jest taki nietuzinkowy :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!