5 grudnia 2014

Topper w roli głównej.


Dzisiaj przygotowałam szybki post z nieskomplikowanym mani w środku. Całość nosiłam na paznokciach już jakiś czas temu. Zdjęcia przeleżały trochę na dysku, ale już są gotowe do pokazania się światu! :)




Główną rolę w tym zdobieniu gra tak naprawdę topper Ados Trendy Colours # 06. Jest to bezbarwna baza, w której zatopione są żółte i czarne flexy w kształcie szesciokątów. Większość z nich ma taki sam, mały rozmiar, ale z buteleczki można wyłowić także kilka większych czarnych flexów. Aplikacja toppera nie należy do najłatwiejszych, ponieważ pędzelek na tendencje do ściągania drobinek. Dlatego najlepszym sposobem na nałożenie ich na paznokcie i równomierne rozprowadenie jest tzw. paćkanie pędzelkiem po paznokciach lub nakładanie flexów za pomocą gąbeczki.




Nie byłam pewna na jakiej bazie topper będzie wyglądał dobrze. Ostatecznie zdecydowałam się na bardzo neutralny odcień - szary. W tym celu pomalowałam paznokcie dwoma warstwami lakieru Wibo Express Growth # 348.  Na resztę paznokci naniosłam intensywny kolor Miyo Mini Drops # 54 Arctic Night w odcieniu ciemnego granatu z delikatną fioletową poświatą.



Jak Wam się podoba całość? :)

17 komentarzy:

  1. piękny ten Miyo, taki żuczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ten lakier jest naprawdę niesamowity :)

      Usuń
  2. Piękny ten topper :) A lakier z Mioy bardzo przypomina mi lakier z Essence, Prom-Berry chyba się nazywa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miyo jest śliczny! :) A lakiery z Ados też lubię, mam 3 na stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany! ten Miyo jest cudny! a paprochy zabawne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. całość świetna :) bardzo lubię takie miksy, kolory piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie :) A top daje super efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne połączenie, lubię takie miksy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny jak zawsze :) a kolory idealne na tą porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne paznokcie. Ten ciemny granat świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie, cudowny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. miyo pikny!!!! adosy mam 2 i nie lubię ich :(

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!