17 grudnia 2014

Wygrane: cuda od Blueberry.


Chyba każda z nas lubi wygrywać, prawda? Tak się składa, że do mnie właśnie uśmiechnęło się szczęście i okazało się, że w moje ręce trafi nagroda z facebookowego konkursu Blueberry. Co prawda początkowo miała pójść do kogoś innego, ale zwyciężczyni nie zgłosiła się po odbiór nagrody. W kolejnym losowaniu natomiast wypadło na mnie. Cóź, ja z ogromną chęcią zgłosiłam się po jej odbiór :)



Oto przegląd wszystkich dobroci, które znalazły się w paczce:


PĘDZELKI DO ZDOBIEŃ

To właśnie z tego produktu cieszyłam się najbardziej! Byłam już bliska zamówienia pędzelków z Born Pretty Store, na szczęście się powstrzymałam i tego nie zrobiłam :)
W sumie w opakowaniu znajduje się aż 16 pędzelków, także jest w czym wybierać. Cieszę się z tego, że praktycznie każdy pędzelek jest inny, różnej długości i grubości. Zdecydowanie tego potrzebowałam! :)



NAKLEJKI WODNE

Miałam możliwość samodzielnego wyboru dowolnych 6 kartoników naklejek dostępnych na aukcjach Blueberry. Wybór był ciężki, bo tak naprawdę wszystko mi się podobało :) Ostatecznie wybrałam dwa rodzaje całopaznokciowych naklejek, poza tym zdecydowałam się na piórka, motylki i kwiatki.



MLECZNE OKRĄGŁE WZORNIKI

Nie wiem jak ja się do tej pory uchowałam bez posiadania wzorników... Na szczęście teraz te braki zostały uzupełnione. Otrzymałam 5 sztuk okrągłych wzorników po 18 tipsów na każdym :)



ĆWIEKI  I  TASIEMKI DO ZDOBIEŃ

Ćwieków i cyrkonii nigdy za wiele - teraz nieustannie będę powtarzać te słowa. W paczce znajdowały się dwie karuzele, jedna z okrągłymi ćwiekami o trzech wielkościach w kolorach: niebieskim, czerwonym, różowym, srebrnym i złotym oraz druga karuzela z malutkim i okrągłymi kolorowymi kryształkami. Dodatkowo otrzymałam cztery woreczki strunowe pełne naprawdę świetnych ćwieków - jestem nimi zachwycona i już nie mogę się doczekać aż ozdobię nimi paznokcie :)
Będę mieć teraz bardzo pokaźną kolekcję tasiemek do zdobień - w paczce było ich aż 11 i to w różnych kolorach!



BRANSOLETKI

Na koniec został prezent niekosmetyczny, ale chyba ten najbardziej uroczy. Otóż jak widzicie na powyższym zdjęciu są to dwie prześliczne bransoletki w neonowych kolorach. W sam raz na rozweselenie zimowej aury :)

* * * * *

To już wszystko. Boże, mam nadzieję, że nie wyszłam przez ten post na chwalipiętę :D Ale w końcu nie codziennie się coś wygrywa. Dajcie znać jak Wam się podoba zawartość paczuszki :)

11 komentarzy:

  1. wow !! gratuluję ;D wsaniała zawartość ;O

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się że jesteś zadowolona z tej wygranej. Pędzelki i naklejki super

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi, że muszę kupić tasiemkę do zdobień :P Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super paczucha, gratulacje! :)
    a zainteresowały mnie te jesienne naklejki wodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się nie mogę doczekać aż ich użyję :)

      Usuń
  5. Tylko pozazdrościć :) A wzorniki moim zdaniem bardzo przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Jakie cudeńka :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z miłą chęcią wygrałabym takie cuda! :D

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!