15 stycznia 2015

Aztec is always the best!


Kiedy jest najlepszy czas na zmiany? Zawsze! Już od dłuższego czasu myślałam o zmianie szablonu, ale nie byłam pewna czy sama podołam temu wyzwaniu. O szablonie z nagłówkiem na całą szerokość strony marzyłam już od dawna, problemem był tylko brak wiedzy na temat wdrożenie tego pomysłu w życie. Z pomocą przyszła mi SheLazy, dzięki której dowiedziałam się w jak naprawdę banalny sposób można sobie taki nagłówek sprawić. Jeszcze raz Ci dziękuję! :)

Cały szablon wykonałam sama i jestem z niego bardzo dumna - właśnie czegoś takiego oczekiwałam. Przede wszystkim chciałam by było minimalistycznie. Myślę, że ten cel udało mi się osiągnąć. Kolorystyka bloga właściwie wcale się nie zmieniła, podoba mi się ta szata graficzna, więc dlaczego miałam ją zmieniać na inną :)

Pewne rzeczy muszę jeszcze dopracować, ale tak strasznie nie mogłam się doczekać z ustawieniem tego szablonu, że musiałam go od razu zastosować! Zostało mi co prawda kilka szczegółów do poprawy, ale tym będę się już zajmować na bieżąco.

 Dajcie znać co sądzicie o nowym wyglądzie bloga! :)




Przyszedł wreszcie czas na publikację mani, które nosiłam jakiś czas temu. Jest to prosty miks ze wzorami w azteckim stylu - czyli coś co lubię najbardziej. Za bazę pod nie posłużyła mi piękna, pastelowa brzoskwinka Golden Rose Rich Color # 43, w pełnej okazałości możecie zobaczyć ją TUTAJ

Lakierem, którym namalowałam wzorki jest czarny Wibo Extreme Nails # 34. Na serdeczny palec natomiast nałożyłam idealnie brokatowy złoty piasek Golden Rose Galaxy # 22. Wszystko pokryłam warstwą topu, który niestety trochę rozmazał czarne malunki.





 Co sądzicie o tym zdobieniu? :)

*   *   *   *   *

P.S. jak pewnie zauważyłyście - rozmiar zdjęć uległ zmianie. Od teraz będę publikować większe zdjęcia, by bardziej pasowały do szerokości bloga. 

Czekam zatem na Wasze opinie :)

15 komentarzy:

  1. To ja się zgodzę z tytułem posta :) azteckie wzorki zawsze są na czasie!
    Bardzo podoba mi się Twoja wersja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, one nigdy się nie znudzą :)

      Usuń
  2. Piękne! bardzo fajne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne mani! :) Bardzo lubię takie połączenia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mi się podoba! :) Od szablonu przez zdobienia do szerokości zdjęć ;) A najbardziej podoba mi się ten brzoskwiniowy lakier <3 cuudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super szablon, muszę przyznać, że bardzo mi się tu podoba. Sama też pomalutku wprowadzam u siebie zmiany. Ale nie wszystko wychodzi tak, jakbym chciała.
    Azteki podobają mi się coraz bardziej, w twoich kolorach jest moc - tak delikatnie i wszystko do sibie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) u mnie też nie wszystko wychodziło, ale w końcu mam to co chciałam :)

      Usuń
  6. fajny szablon, minimalizm zawsze spoko ;) ale nie na paznokciach ;p mix super, podobają mi się te wzorki azteckie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny szablon, przejrzysty :) a azteckie pazurki zawsze super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor. Chociaż mam podobny, bardziej blady (72) to chyba skuszę się również na ten numerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdobienie, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!