27 stycznia 2015

Błękit od Marks & Spencer


Lakier prezentowany w dzisiejszym poście przybył do mnie prosto z Anglii, dzięki mojej koleżance, która sprawiła mi nim bardzo miłą niespodziankę :) Chcecie dowiedzieć się więcej? Zapraszam do dalszej części posta :)




Niestety owemu lakierowi brak numerku, jedynie co wiem to to, że pochodzi z sieciówki Marks & Spencer, jest częścią limitowanej kolekcji, a na buteleczce ma dużo napis POLISH, który wyraża chyba więcej niż tysiąc słów :)

Moje pierwsze wrażenie po zobaczeniu tego lakieru było jak najbardziej pozytywne, przede wszystkim zachwycił mnie jego kolor, który w buteleczce wygląda jak piękny rozbielony błękit. Natomiast kiedy już nałożyłam go na paznokcie jego kolor wydawał się być bardziej intensywny, delikatnie cyjanowy. Ale jak najbardziej nie stracił na swoim uroku. A nawet zyskał.




Krycie jak można było się tego spodziewać nie jest rewelacyjne. Dlatego już na początku postanowiłam, że najpierw nałożę na paznokcie białą bazę, a dopiero potem błękit. Tak też zrobiłam i jak się okazało - pierwsza warstwa naprawdę dobrze poradziła sobie z pokryciem płytki, drugą cienką warstwą natomiast wyrównałam tylko minimalne prześwity i ewentualne niedociągnięcia. Cóż, biała baza w tym przypadku zdziałała cuda ;)

Lakier ma rzadką konsystencję, ale posiada długi, dosyć szeroki i spłaszczony pędzelek, który naprawdę bardzo ułatwia aplikację emalii na paznokcie. Lakier wysycha szybko, powiedziałabym nawet, że ekspresowo, czym jestem niezmiernie zachwycona. A na dodatek ma taki piękny połysk! Dla mnie bomba :)





A wy co o nim sądzicie? Miałyście styczność z tymi lakierami? :)

19 komentarzy:

  1. matko, cudny kolor *.* moje niebieskie serce cieszy się, jak go ogląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że mają tam lakiery nawet :) A kolor pięęęekny, mój ulubiony :) Mam takich podobnych chyba z 5 ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny błękit :) A z lakierami tej firmy nie miałam (jeszcze) styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny kolor! Zakochałam się w nim. Właśnie na taki poluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny odcień, pewnie jak bym poszukała to znalazłabym taki w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny :) Coraz wiecej sieciowek ma swoje lakiery ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze słyszę o tej marce. a kolor jest cudny! zdecydowanie zyskuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor ;) Chociaż daaawno czegoś takiego na paznokciach nie nosiłam i nie wiem jak bym się teraz w takim kolorze czuła :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!