21 stycznia 2015

Piórka.


Na wstępie chciałabym Was przeprosić za moją kilkudniową nieobecność, prosząc jednocześnie o wybaczenie :) Ostatnio jestem tak zmęczona, że nie mam nawet siły usiąść do komputera. Po przyjściu ze szkoły nie myślę o niczym niczym, jak tylko o tym, by od razu pójść spać. Tym bardziej, że każdego kolejnego dnia czeka mnie wczesna pobudka. Ale koniec marudzenia! Znalazłam w sobie trochę zapału i wykorzystuję go właśnie teraz, pisząc do Was :)

W dzisiejszym poście chcę pokazać mani, który nosiłam jeszcze w zeszłym roku :) Zapraszam dalej po więcej szczegółów.




Naklejki wodne pochodzą ze sklepu Blueberry. Posiadam w sumie sześć kartoników naklejek z tego sklepu, a jako pierwsze w ruch poszły piórka. Naklejki nie są rozsiane po całym kartoniku, ale są podzielone jakby na poszczególne paznokcie. Znajdziemy tu dwa rodzaje piórek w kolorze czerwonym i różowym o różnych rozmiarach. W sumie jest ich 27.

Naklejki wodne, po moczeniu ich w wodzie przez ok. 30 sekund, bez problemu przenosi się na paznokcie. Początkowo można nimi manewrować i przesunąć je na odpowiednie miejsce na płytce paznokcia, kiedy już znajdą się tam gdzie chcemy, wystarczy je docisnąć, a dla utrwalenia oczywiście pokryć warstwą top coatu. Naklejki ogólnie są dobre jakościowo, chociaż lubią się pod nimi pojawiać (po jednym, dwóch dniach noszenia) bąbelki powietrza. Zobaczymy czy był to jednorazowy przypadek, czy z resztą naklejek, które mam będą się działy podobne rzeczy.




Jakie baza jest najlepsza pod naklejki wodne? Pewnie wiele z Was przyzna, że jest to biel. Chciałam by naklejki były dobrze widoczne i doszłam do wniosku, że to właśnie na białym lakierze będą wyglądać najlepiej. W tym celu pomalowałam dwa paznokcie lakierem Golden Rose Paris # 04. Na palcu serdecznym dodałam trochę błysku w formie jogurtowego lakieru Golden Rose Jolly Jewels # 110 z granatowymi i czerwonymi heksami, zaś pozostałe paznokcie pomalowałam stonowanym beżem Diadem # 264.




Co sądzicie? :)

11 komentarzy:

  1. Brązowy lakier o dziwo wpadł mi w oko :) Ma bardzo ładny kolor :)
    Manicure bardzo smaczny i precyzyjnie wykonany ;)
    Na brak czasu (i sił) nie cierpisz tylko Ty, też mam z tym ogromny problem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba takie połączenie piórek z tymi lakierami, jest takie nieoczywiste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! I ten lakier brązowy bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁAdne połączenie, ale z tego mani najbardziej wpadł mi w oką ten brąz. Możesz go nam w jakiejś notce pokazać bardziej? :D Ptosię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier już miał swój osobny post. leci link :) http://dziagusia.blogspot.com/2014/06/stonowany-bez.html

      Usuń
  5. Bardzo ładnie wyszło :) Takie piórkowe naklejki chodzą za mną już od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny mani, bardzo fajnie skomponowałaś wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!