31 stycznia 2015

Płytka Born Pretty 28


Zamówiłam dwie nowe płytki i powoli wciągam się w stemplowanie. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam bliżej jeden z nowych nabytków, a jest to płytka pochodząca z Born Pretty Store - Born Pretty 28. Zapraszam dalej po więcej szczegółów :)




Produkt możecie kupić TUTAJ za $2.99 czyli ok. 11 zł.  Bardzo chciałam wypróbować płytkę, która ma duże wzory, a ta zdecydowanie taką jest! Średnica całej płytki wynosi 5,5 cm, a szerokość jednego wzoru to aż 2,5 x 2,5 cm. Jestem osobą posiadającą dużą płytkę paznokcia, a moje kciuki należą do rodzaju tych gigantycznych, więc taka wielkość wzorów jak najbardziej mi odpowiada :)

W sumie na płytce znajdują się cztery różne wzory, możemy tutaj znaleźć głównie różne abstrakcyjne zawijasy i kwiatuszki. Całość jest solidnie wykonana, wzory dobrze się odbijają. Nie mogę powiedzieć o niczym złego słowa. Myślę, że większość z Was też tak uważa, bo jak wiemy płytki BPS są powszechnie polecane i lubiane.




A teraz próbka tego jak to wszystko wygląda w praktyce. Zdecydowałam się na wybranie kwiatowego wzoru z płytki i przeniosłam go na paznokcie z pomocą czarnego lakieru Wibo Extreme Nails # 34. Za bazę pod zdobienie natomiast posłużył mi prezentowany w poprzednim poście błękit z sieciówki Marks & Spencer.

Jestem niezwykle zadowolona z tego, że stemplowanie idzie mi coraz lepiej i że wreszcie udało mi się porządnie odbić wzór. Wreszcie rozpracowałam jak to się tak naprawdę robi. Cóż, lepiej późno niż wcale :D Co prawda widać lekkie niedociągnięcia, ale tak czy inaczej mi się podoba. Tylko proszę, nie patrzcie na palec serdeczny - nie trafiłam na niego stempelkiem. Well...




Jako bonus paznokcie mojej lewej ręki - taadaam!


Jak Wam się podoba moja stempelkowa wariacja? :)

*   *   *   *   *

Robiąc zakupy w Born Pretty Store możecie użyć mojego kodu LBL91  i tym samym otrzymać -10% zniżki. 



P.S. Już jutro moja studniówka, a ja siedzę w domu z katarem i bolącym gardłem. Trzymajcie kciuku, żeby to okropne przeziębienie szybko ode mnie uciekło. Na szczęście paznokcie już zdążyłam pomalować, niedługo pokażę Wam co na nich stworzyłam :)

20 komentarzy:

  1. Ja już się od stemplowania uzależniłam. Przez co niestety rzadko maluję ręcznie a do tego potrzeba wprawy. No ale jak tu bawić się ręcznie kiedy można mieć takie bajeczne równe wzory bez większego wysiłku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, stempelki to doskonały wynalazek. Ja mimo wszystko lubię robić na paznokciach także odręczne wzory :)

      Usuń
  2. mam tą płytkę i podobny "problem" z dużymi paznokciami ;) także ostatnio przestawiłam się na stemplowanie i rzadko maluję coś ręcznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardzo takie stempelkowe zdobienia podobają. Jednak ja jestem za mało cierpliwa żeby bawić się nawet w stemple (nie mówiąc już o jakiś ręcznie robionych wzorach ) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajna ta płytka i pazurki świetne

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdobienie ;) to chyba najładniejszy wzorek z tej płytki - choć jeszcze te zawijasy na lewo mogą fajnie wyglądać :D
    czekam na ten studniówkowy mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! postaram się szybko zaprezentować moje studniówkowe paznokcie :)

      Usuń
  6. Bardzo ładnie :) Ja też ostatnio szaleję z płytkami z BPS ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka, żeby jutro pozwoliło ci hasać na studniówce.
    Stemplowanie bardzo ładne, skoro rozgryzłaś co i jak, to teraz pokazuj kolejne! Ciekawią mnie twoje paznokcie studniówkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak się nahasałam, że dzisiaj nie czuję nóg :D

      Usuń
  8. Ja ciągle się uczę co do czego jak i z czym w stemplowaniu idzie :P Super Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  9. ej no, ślicznie! wszystko wygląda, jakby tak właśnie miało być :D

    OdpowiedzUsuń
  10. haha ale... wczoraj tez zrobiłam recenzje tej plytki ;P Te kwiatuszki sa urocze ;). Podobaja mi sie takie ćwiartkowe płytki.. nie ma bata żeby wzór był za mały ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. wzięłam tą płytkę ze względu na użyty przez Ciebie wzór, jest przepiękny ^_^

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki urok w stemplach, że nie zawsze wyjdzie perfekcyjnie ;) Tobie wyszło świetnie, te kwiatki wyglądają mega na niebieskim <3

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!