1 stycznia 2015

Sylwestrowe zdobienie


Witam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

Będę miło wspominać rok 2014, ale już nie mogę się doczekać jak potoczy się obecny 2015 rok. Trochę ciężko mi w to uwierzyć, ale już niebawem, bo pod koniec stycznia stukną mi 3 lata prowadzenia bloga.Ten czas zleciał tak szybko, że ledwo mogę się w tym połapać. Cóż, przede mną kolejny, mam nadzieję, pełen sukcesów rok - czego życzę również Wam.

Tymczasem chcę Wam zaprezentować moje sylwestrowej mani :)


Wiadomo, Sylwester = błysk i szyk. Takie też musiało być moje zdobienie, dlatego wykorzystałam w nim wszystko to, co w sylwestrowym manicure najistotniejsze. Czerń, czyli kolor, który dodaje elegancji, brokat i ćwieki. Ostatnio zaczęły mi się bardzo podobać pasiaste zdobienia, co przyczyniło się to tego, że na moich paznokciach zagościły czarno-szare paski. Jako, że moja kolekcja tasiemek do zdobień jest naprawdę pokaźna - mogę takie paski wykonywać na paznokciach bez żadnych przeszkód :)

Oczywiście nie mogło zabraknąć brokatu! Za błyszczący element zdobienia posłużył mi piękny, czarny piasek z iskrzącymi srebrnymi drobinkami Miss Sporty Crush On You # 062, możecie mu się bliżej przyjrzeć TUTAJ
Jako drobny dodatek posłużyły ćwieki, które wygrałam w konkursie Blueberry. Idealnie wpasowały się w klimat zdobienia. Zdążyłam je bardzo polubić nie tylko dlatego, że świetnie trzymają się płytki paznokcia, ale również genialnie wyglądają :)






Lakierem, który znalazł się na kciuku i palcu serdecznym jest mój nowy nabytek, piękny rozbielony szaraczek o doskonałym kryciu. Ale o nim napiszę więcej przy innej okazji :)


Zbliżenie na lakiery użyte do wykonania zdobienia:

Wibo Extreme Nails # 34  |  Miss Sporty Crush On You # 062  |  Golden Rose Color Expert # 96

Co sądzicie o moim sylwestrowym mani? Wy również przygotowałyście coś extra na tę okazję? :)

19 komentarzy:

  1. Cóż mogę powiedzieć - jak zwykle, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix! Calkiem zapomniałam o tych ciapatych ćwiekach... musze je gdzieś znowu wykorzystac

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pomyślę, to strasznie dawno nie robiłam pasiastego mani ;) Twoje bardzo mi się podoba - lubię taki mix różnych faktur ale utrzymanych w jednej gamie kolorystycznej. Świetnie się to prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny ;D uwielbiam takie zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne mani :)) wszystko do siebie idealnie pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie :) długo polowałam na ten piasek, w końcu go dopadłam :) do sylwestrowego mani pasuje idealnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, piasek idealnie pasuje do zdobień na jakieś specjalne wystrzałowe okazje :)

      Usuń
  7. Nie mam przekonania do Miss Sporty, ale ten piasek jest genialny :) ćwieki też bardzo fajne, no ale.. fajny mani to i dodatki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny mani :) Wszystkie elementy mi się podobają, zachwycona jestem piaskiem i tym nudziakiem, tak samo nakrapianym ćwiekiem. Paski skojarzyły mi się z moją ulubioną perfumerią... no po prostu super! Do tego nie jest wcale przesadzone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super mix xD
    Najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Już raz to pisałam, ale się powtórzę - najlepsze miksy są u Dziagusi! Niby zwykły mani, stonowane kolory, a wszystko razem tak ładnie się komponuje!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Po raz kolejny świetne zdobienie, bardzo mi się podoba takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zdobienie śliczne :) choć mi nie kojarzy się typowo sylwestrowo :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!