8 lutego 2015

Born Pretty L005


Rozkręciłam się ze stemplowaniem i już przygotowałam dla Was kolejną recenzję. Tym razem chcę Wam bliżej zaprezentować nowość z Born Pretty Store, czyli jedną z dużych prostokątnych płytek Born Pretty L005. Zapraszam :)




Płytkę możecie kupić TUTAJ za $5.99, czyli ok. 22 zł. Rozmiary całej płytki to 12 x 6 cm, a jednego wzoru 1,5 x 1,7 cm.  W sumie na płytce znajduje się aż 21 wzorów całopaznokciowych. W ofercie BPS znajduje się kilka dużych płytek z przeróżnymi wzorami, także na pewno każda z Was znajdzie coś dla siebie. Myślę, że zakup takiej płytki to dobra decyzja, ponieważ w jednym miejscu mamy od razu kilka przeróżnych wzorów.

Na płytce L005 możemy znaleźć zarówno wzory geometryczne, kwiatowe jak również te całkowicie abstrakcyjne. Bardzo różnorodnie, ale to dobrze :) To co mi się w tych płytkach podoba - to to, że mają sztywną różową podkładkę. Nie dość, że wygląda to estetycznie, jest także bardzo praktyczne. Jakościowo produkt jest bardzo dobry, nic tylko go zachwalać. Ja jeszcze nie zdążyłam do końca wykorzystać tych płytek, które mam, a  już czaję się na kolejne :)




Teraz czas na zdobienie, w którym wykorzystałam piękny kwiatowy wzorów. Postanowiłam przypomnieć sobie o srebrnym lakierze Miyo Mini Drops i wykorzystałam jego świetną pigmentację do odbicia wzoru z płytki. Ostatnio polubiłam noszenie miksów na paznokciach, dlatego przy tym zdobieniu także zdecydowałam się na takie rozwiązanie. Różowym lakierem, który tak naprawdę gra pierwsze skrzypce w tym mani jest Eveline Colour Instant # 658, który ma naprawdę świetną formułę i kryje już po jednej warstwie!






Przy okazji chciałabym też dodać kilka słów o złotym naszyjniku, który zamówiłam z Born Pretty Store. Jestem wielką fanką noszenia biżuterii i to właśnie z tego względu postanowiłam zaryzykować i skusiłam się na jeden z naszyjników dostępnych w sklepie. 

Możecie go kupić TUTAJ za $3.46 czyli ok. 13 zł. Naszyjnik jest delikatny, lekki i naprawdę ładnie wygląda na szyi. Jak mówi jego nazwa przedstawiona na BPS jest to kręgosłup ryby i rzeczywiście tak wygląda ;) Mi przypomina także gałązkę oliwną rodem z czasów  starożytności - takie luźne nawiązanie... :)


Quirky Fish Bone Shaped Necklace from Born Pretty Store

Co sądzicie o zdobieniu? Wypróbowałyście już te duże płytki? :)

*     *     *     *     *



Jeśli robicie zakupy w Born Pretty Store pamiętajcie o tym, że możecie wykorzystać mój kod LBL91 i otrzymać -10% zniżki na zakupy.

16 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem efektu ! :) od dawna zastanawiam się nad wypróbowaniem takich płytek ale jestem pewna ze akurat mi nic ładnego by z tego nie wyszło :)

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie!!! mi stemplowanie kiepsko wychodzi :( poczekam do wiosny bo lepiej maluje się pazurki przy dziennym świetle to wtedy poćwiczę

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna płytka ;) świetne to zdobienie :) co to za nr miyo? nie spodziewałabym się, że tak dobrze stempluje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jestem w stanie podać Ci numerka Miyo, bo jest starty :(

      Usuń
    2. szkoda, ale będę się za nim rozglądać ;)

      Usuń
  4. Świetna jest ta płytka i pazurki super wyszły

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 2 inne płytki z tej serii i bardzo je lubię :) Śliczne mani, szczególnie paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna płytka chociaż dla mnie wzory za małe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. paseczki wyglądają naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka dni temu zamówiłam na allegro L003, bardzo fajna. Wcześniej nie miałam okazji nigdy używać oryginalnych płytek. Zakochałam się w tej metodzie. Gdyby nie ogranicznik finansowy pewnie co miesiąc zamawiałabym kilka nowych :P hehe Ta L005 też ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny naszyjnik!
    Bardzo ładnie wyszło połączenie tego wzoru w tych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wzory ma ta płytka, twoje zdobienie bardzo wpadło mi w oko, taki odcień różu jest jedynym, który lubię nosić częściej. Aczkolwiek stemplowanie piękne, to te idelane paseczki wyglają tak fantastycznie, że kardną cały wiatr w tym mani :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna ta płytka i bardzo zaskoczyłaś mnie tym miyo :D mam nadzieję,że gdzieś trafię na niego i wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!