27 lutego 2015

Miss Sporty Clubbing Colours 344


Na dzisiaj przygotowałam swatche pewnego uroczego fioletowego odcienia. Zapraszam na powiew istnej wiosennej świeżości :)




Nie jestem zbyt wielką fanką lakierów Miss Sporty. Właściwie to ogólnie nie jestem fanką tej firmy, jedynymi jej produktami, z którymi miałam styczność to właśnie lakiery do paznokci. Z reguły przechodzę raczej obojętnie obok ich szafy w Rossmannie, choć nie powiem - odcienie kolorowych buteleczek czasami przyciągają moją uwagę i zdarza mi się na któryś z nich skusić. 

Tak było i tym razem - stąd w moim koszyku wylądował uroczy fiolet Miss Sporty Clubbing Colours # 344.

Lakier ma fioletowy, delikatnie liliowy odcień i czysto kremowe wykończenie. Konsystencja jest w porządku, zadowalające kryje uzyskamy po dwóch średniej grubości warstwach. Lakier posiada duży spłaszczony pędzelek, dzięki któremu aplikacja emalii na paznokcie jest czystą przyjemnością. Czas schnięcia jest dosyć szybki. Do trwałości również nie mam żadnych zastrzeżeń :)




Jak Wam się podoba? :)

11 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię takie kolorki :))) ale to nie na lakier się zapatrzyłam.. Twoje skórki <3 Piękne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bopp, nie tylko Ty :P Mam chyba 10 flaszek w podobnym odcieniu, a co gorsza stwierdzam, że byłabym skora kupić i egzemplarz od Miss Sporty :D :|

      Usuń
  2. piękny jest :) Bardzo lubię fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny jest ten fioletowy kolor ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor naprawdę śliczny aż jestem zaskoczona. W swoim życiu kupiłam raz lakier z Miss Sporty (żółta kuleczka) i tak się do niego zraziłam, że całe negatywne myślenie o tym lakierze przeniosłam na asortyment firmy - szafy Miss Sporty omijałam szerokim łukiem. A tu takie miłe zaskoczenie po Twoim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go... chyba był jednym z pierwszych moich lakierów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek rewelacja :) Bardzo lubię te kolorki z Miss Sporty, tylko dość szybko gęstną ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. PRZEPIĘKNY kolor! A do tego, jakie masz cudne paznokcie :)!

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!