12 lutego 2015

Kropki kreski


Po przejrzeniu różnych paznokciowych inspiracji w internecie nabrałam ochoty na namalowanie czegoś drobnego na moich paznokciach, jakichś malunków przy pomocy cienkiego pędzelka. W końcu zdecydowałam się na same kropki i kreski, ale za to w bardziej finezyjnej formie :)




Zaczęłam od nałożenia na paznokcie bazy w postaci idealnego nudziaka Golden Rose Rich Color # 05. Zdecydowanie ten lakier należy do moich ulubieńców, ma piękny delikatny kolor, który nadaje się zarówno do noszenia na co dzień jak i na wyjątkowe okazje, a ponadto kryje po jednej warstwie, co jest dla mnie mega ogromnym plusem :)

Geometryczne maziajki namalowałam cienkim pędzelkiem i czerwonym lakierem Rimmel 60 Seconds # 315 Ready, Aim, Paint! Nie miałam zbyt wielkiego pomysłu na to zdobienie, wszystko powstawało na bieżąco i muszę przyznać, że końcowy efekt bardzo mi się spodobał. Mam nadzieję, że Wam też to minimalistyczne zdobienie przypadło do gustu!




Dajcie znać co sądzicie ;)

12 komentarzy:

  1. Minimalistyczne ale bardzo efektowne, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) ja bym użyła ciut jaśniejszego odcienia beżu dla większego kontrastu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niby takie proste, a jakie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Moje "improwizacje" to porażka. Ja lubię planować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z reguły też wszystko planuję. Z małymi wyjątkami... :)

      Usuń
  5. takie niepozorne zdobienie a efekt fajny

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!