17 lutego 2015

Kwiatowe naklejki wodne


Najwyższy czas przypomnieć sobie o naklejkach wodnych! Uzbierało mi się trochę kartoników, z których jeszcze nie korzystałam, więc czym prędzej postanowiłam przyozdobić nimi paznokcie. Wybrałam dosyć uniwersalny wzór, czyli kwiatki. Jeśli jesteście ciekawe co i jak - zapraszam dalej :)




Naklejki wodne, o których dzisiaj mowa pochodzą ze sklepu Blueberry (fanpage sklepu na facebooku). Jest to duży kartonik o nazwie HOT-053, znajdziemy na nim kwiatowe wzory głównie w odcieniach niebieskich i fioletowych. Niektóre naklejki są pojedyncze, niektóre większe, składające się z kilku bukietów, dzięki temu z tego jednego kartonika można stworzyć naprawdę dużo różnych kwiatowych wariacji na paznokciach.

Naklejki są bardzo dobre jakościowo. Z łatwością przenosi się je na paznokcie i dowolnie umieszcza na płytce. Trzymają się, powiedziałabym, rewelacyjnie. Tak mocno, że aż ciężko było mi je zmyć.




Ja postawiłam na prostą, dosyć klasyczną i delikatną wersję. Na szarą bazę w postaci lakieru Golden Rose Color Expert # 96 nałożyłam po jednej kwiatowej naklejce, natomiast paznokcie na kciuku i palcu serdecznym przyozdobiłam połączeniem dwóch przepięknych piasków - białego Ados Texture Effect # 01 oraz różowego Golden Rose Holiday # 63




Co sądzicie? :)

21 komentarzy:

  1. Co prawda zamieniłabym różowy na niebieski lakier, ale i tak wyszło pięknie. Lubię takie łączenie metod i kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdobienie i jakie pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne i stonowane mani. Podoba mi się takie łączenie tekstur.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te naklejki! Standardowo na białym by wyglądały nudno, ale wybrałaś taki kolor, że prezentują się fantastycznie :D ten różowy piasek średnio mi pasuje, ale chyba po prostu nie przepadam za takim połączeniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie przeszło mi wybieranie białego tła pod naklejki, a kiedyś robiłam to nagminnie :D

      Usuń
  6. Bardzo ładne paznokcie :) Świetnie wyglądają te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie te naklejki ożywiły szary lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te naklejeczki są cudowne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak delikatne, pięknie <3
    uwielbiam takie motywy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość bardzo schludna i 'smaczna' ;) Szary lakier z GR jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam go! Niedługo pokażę osobny post o nim :)

      Usuń
  11. super wyszło :P te kwiatki są wspaniałe :P no i ten różowy lakier z Golden Rose i ta szarość super dobrałaś tą kolorystykę :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne zdobienia, totalnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba, tak romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne ;) super zgrane mani

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!