4 lutego 2015

Malowane witraże


Cześć :)

Tak jak obiecałam - pokazuję Wam swoje studniówkowe paznokcie. Zdjęcia robiłam w takiej samej scenerii co zwykle dzień przed studniówką, dlatego też nie zobaczycie na nich nawet malutkiego fragmentu mojej sukienki. Wybaczycie mi to, prawda? Mam nadzieję, że tak :)

Zapraszam dalej!




Ale czego nie można zobaczyć - można to opisać słowami! Miałam na sobie złoto-czarną sukienkę (na górze złoty materiał obszyty czarną koronką oraz czarny tiulowy dół), wszystkie dodatki także były w kolorach czarnym i złotym, dlatego też moje paznokcie nie mogły ostawać od całości i również zostały pomalowane lakierami w tych kolorach :)




Szczerze mówiąc, chciałam na paznokciach zrobić coś szałowego, coś co sprawi, że moje paznokcie będą się wyróżniać. Długo zastanawiałam się co dokładnie na nich zmalować, gdy wreszcie do głowy wpadł mi pomysł na witrażowy manicure. Pamiętałam, że Tamit24 wykonała kiedyś właśnie takie zdobienie, które kiedy je pierwszy raz widziałam wywołało we mnie tak samo wielki zachwyt, jak wtedy gdy postanowiłam się nim zainspirować i stworzyć witrażowy mani u siebie. TUTAJ możecie przyjrzeć się dziełu Tamit24 :)

Zaczęłam od naniesienia dwóch cienkich warstw lakieru nude Wibo Express Growth # 171, następnie paznokcie obrysowałam przy pomocy cienkiego pędzelka czarnym lakierem Wibo Extreme Nails # 34 oraz namalowałam na nich przypadkowe linie, na końcu zaś wypełniłam niektóre trójkąty brązowym lakierem ze złotymi drobinkami Wibo Glamour Nails # 2. Takim sposobem powstały moje witraże. Pomimo tego, że nie są perfekcyjne - ja czułam się w nich świetnie ;)




Co sądzicie o tym mani? :) Nosiłyście kiedyś na swoich paznokciach coś podobnego?

22 komentarze:

  1. Lakier Glamour Nails wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, ten brąz jest przępiekny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czadowe *.* pokazuj sukienkę, a nie się wykręcasz ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, wcale się nie wykręcam! Może jak dostanę zdjęcia od fotografa to pokażę :)

      Usuń
  4. genialne mani, zaraz pędzę zmalować podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszły ekstra :) i na pewno zwracały na siebie uwagę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. wzór piękny ale też strasznie podoba mi się ten lakier bazowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba! :D Świetne paznokcie na studniówkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne :):) kiedyś malowałam witraż na swoich paznokciach i wiem ile pracy wymagał tak więc gratulacje :) piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt. A myślałam, że z brązu nie da się zrobić nic sensownego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic bardziej mylnego :) z każdym kolorem można stworzyć coś fajnego!

      Usuń
  10. Ależ się naprawcowałaś! Ale efekt absolutnie wart takich poświęceń.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny pomysł na studniówkowy mani i na pewno się wyróżniał :))

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!