7 marca 2015

Black & white


Połączenie bieli z czernią jest jednym z najlepszych i najbardziej pasujących do siebie zestawień, zarówno jeśli chodzi o ubrania, jak i o manicure. Jest to połączenie bardzo klasyczne, eleganckie i chyba nigdy nie wyjdzie z mody. Ja chciałabym Wam zaprezentować moją wersję mani w kolorach black & white, zapraszam dalej :)




Czerń z bielą zrównoważyły się w tym zdobieniu na tyle, że żaden kolor nie przeważa nad drugim, i w ten sposób tworzą ze sobą spójną całość. Właśnie taki był cel :)

Do tego zdobienia postanowiłam użyć przepięknego piasku Miss Sporty Crush On You # 062 o ciemno grafitowej bazie z dodatkiem srebrnych drobinek. Nie dość, że lakier wygląda świetnie na paznokciach, to ma też naprawdę doskonałe właściwości - kryje już po pierwszej warstwie, szybko schnie i jest bardzo trwały. 
Biel na dwóch paznokciach to Golden Rose Paris # 04. Jestem z niej bardzo zadowolona, więc jeśli wy jeszcze nie znalazłyście swojej bieli idealnej, mogę Wam ten lakier z czystym sercem polecić. Jest niedrogi, a radzi sobie naprawdę dobrze :) Na biały lakier postanowiłam dodać czarne stemple wykonane lakierem Wibo Extreme Nails # 34. Hipnotyzujący wzór stempelka pochodzi z TEJ płytki Born Pretty Store :)





Co sądzicie? Lubicie nosić na paznokciach czarno-białe zdobienia? :)

23 komentarze:

  1. ależ elegancko wyszło ;) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kontrastujące połączenia. Jestem w szoku lakieru z Miss Sporty, naprawdę robi efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, lakier jest świetny ;)

      Usuń
  3. super, prosto i klasycznie :) piasek mam i lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten Miss Sporty jest piękny, stempel też świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne! ślicznie wykonane i bardzo fajny pomysł :) btw, jak tak sobie pomyślę, to chyba nie miałam nigdy czarno-białego mani ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę?! Ja też rzadko noszę takie zdobienia, zazwyczaj wolę dodać więcej koloru :)

      Usuń
  6. śliczne, bardzo lubię połączenie zwykłego lakieru z tymi piaskowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezawodne połączenie :) Uwielbiam mix stempli z piaskiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Bardzo lubię czarno-białe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam połączenie czerni i bieli, nie wyobrażam sobie, żeby to zdobienie mogło wyjść lepiej w innych kolorach. Jest idealne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe ^^ jak ty to zrobiłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorystyka klasyczna i ponadczasowa, bardzo podoba mi się wzór stempla :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. wzorek jest świetny, idealnie nadaje się do mani w kolorach B&W:) dodatkowo - naprawdę super połączyłaś go z piaseczkiem, całe mani jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne! Ten wzorek jest piękny!

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!