4 marca 2015

Błyskotki


Nie należą do osób lubiących nosić duże bądź zbyt odstające ozdoby na paznokciach, szczególnie w dużych ilościach. Jeśli już naklejam ćwieki to zaraz przy skórkach - tak wyglądają według mnie najlepiej. Tym razem jednak zrobiłam odstępstwo od mojej reguły i zrobiłam to, o czym marzyłam od dawna, czyli ćwieki przyklejone wzdłuż paznokcia :)




Do tego zdobienia użyłam srebrnych holograficznych ćwieków o średnicy 3mm pochodzących ze sklepu Blueberry. Są bardzo dobrej jakości, mocno trzymają się płytki paznokcia i naprawdę pięknie wyglądają. Otrzymałam je przy okazji już dosyć dawno zorganizowanego konkursu na facebookowej stronie sklepu, ale dopiero teraz przyszedł czas na ich zaprezentowanie :)

Całe zdobienie wykonałam w kolorach brzoskwiniowym (Golden Rose Rich Color # 43) i czerwonym (Wibo Trend Edition Pure Beauty # 2). Na palec środkowy natomiast nałożyłam piękny różowy piasek ze złotym brokatem Golden Rose Galaxy # 21.




Moim zdaniem kolory ładnie ze sobą współgrały, a ćwieki w fajny sposób dopasowały się do całości.
A wy co sądzicie? 

13 komentarzy:

  1. Cudnie razem wszystko wygląda ;)
    Ja też nie lubię jak mi coś na paznokciach odstaje, nie mogę się powstrzymać żeby tego nie skubać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też od razu zaczynam skubać, a potem narzekam, że zepsułam sobie cały mani :D

      Usuń
  2. cudowny mix, oczy nie mogę oderwać od tego piasku *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne takie ćwieki, może ich uroda powstrzymałaby mnie od skubania?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie lubię, jak mi coś odstaje, ale dla takiego efektu jak u Ciebie warto trochę się pomęczyć. Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super miksik :)) co do ćwieków mam dokładnie tak samo - zazwyczaj tylko jakiś drobiazg u góry :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ten piasek od Golden Rose piękny, tyle razy oglądałam na stoisku ich piaski i jakoś nigdy mi nie wpadł w oko, muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem nim zachwycona, jest przepiękny :)

      Usuń
  7. Cudowne! Ja uwielbiam blyszczące i bogato zdobione pazury :-)
    Z przyjemnością dodaję do obserwowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie takie ozdoby jak najbardziej na tak:)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!