25 marca 2015

Golden Rose Matte Satin 207


Dzisiaj chciałabym Wam bliżej pokazać mój nowy nabytek z Golden Rose, a mianowicie przepiękny matowy lakier. Jeśli jesteście ciekawe, zapraszam dalej :)




Golden Rose ma w swojej ofercie trzy serie matowych lakierów: Matte (te z najmocniejszym i najbardziej widocznym matowym wykończeniem), Matte Velvet (lakiery półmatowe) oraz Matte Satin (o wykończeniu satynowym).

Teraz mowa będzie o lakierze z serii Matte Satin, a dokładniej o Golden Rose Matte Satin # 207. Ma on satynowe, bardzo delikatnie matowe wykończenie. Jeśli chodzi o odcień - jest to ciemna, zgniła zieleń. Kolor jest bardzo intensywny i powiedziałabym, że dosyć niespotykany. Lakier posiada mnóstwo drobnego shimmera, który prześlicznie migocze i zdecydowanie dodaje lakierowi charakteru i uroku. Przez to całość wydaje się być trójwymiarowa.

Krycie jest bardzo dobre, już pierwsza warstwa radzi sobie z równomiernym pokryciem płytki, jednak warto dodać także drugą warstwę dla podbicia koloru. Lakier bardzo dobrze się rozprowadza i szybko schnie. Trwałość jest bardzo dobra, nosiłam lakier prawie przez cały tydzień i jedyne co zauważyłam to naprawdę bardzo delikatnie starte końcówki. Wynik jest dla mnie bardzo zadowalający :) Lakier nie farbuje płytki ani skórek przy zmywaniu.







Pomimo, że efekt matu jest w tej serii dosyć słaby, bardzo polubiłam się z tym lakierem. Nie miałam wcześniej styczności z matowymi lakierami GR, ale teraz już wiem, że będę podchodzić do nich o wiele bardziej entuzjastycznie. Chyba czas przygarnąć kolejne sztuki... :)

15 komentarzy:

  1. Nie lubię ciemnych lakierów, ale ten jest wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękność! Lubie takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny :-) na mnie też maty i satyny GR trzymają się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Osz... Przepadłam! Cos czuje ze niedługo będzie wizyta przy wyspie GR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym ją z chęcią ponownie odwiedziła ;)

      Usuń
  5. Ale cudny odcień. Boski. Wpisuję na listę wish :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki on jest piękny. piękny brzydal. muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd ja wiedziałam, że akurat tobie się spodoba... :)

      Usuń
    2. grunt to dobry tajming :D ale właśnie dzisiaj dostałam ten lakier od koleżanki! jest p-i-ę-k-n-y

      Usuń
  7. ale świetny kolor! :D muszę go kupić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odcień nie mój, ale u Ciebie wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudny lakier!!!! A te Twoje paznokcie to już nie mówię!

    OdpowiedzUsuń
  10. zaskakuję samą siebie, ale powiem, że ten lakier jest piękny! nie lubię takich kolorów, ale to połączenie satyny i koloru jest piękne

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!