11 marca 2015

Lilia, złoto i paski


Moja miłość do miksów nie ustaje i nie wydaje mi się, żeby to kiedykolwiek miało się zmienić. Uwielbiam łączyć na paznokciach różne kolory, wzory i tekstury, co pewnie nie jest dla Was niespodzianką :)

Tym razem zdecydowałam się na delikatne, właściwie klasyczne zestawienie, zapraszam dalej!




Do zdobienia użyłam lakieru BK # 10 pochodzącego z Born Pretty Store w kolorze pięknej rozbielonej lilii. Na palcu środkowym przy pomocy cienkiej tasiemki wykonałam czarno-białe paseczki (biel Golden Rose Paris # 04 oraz czerń Wibo Extreme Nails #34). Swoją drogą, muszę przyznać, że jestem obecnie zafascynowana przeróżnymi pasiastymi motywami i mam coraz to większą ochotę na odwzorowywanie tego na paznokciach. Na szczęście mam duży zapas tasiemek, uff :)

Moim nowym nabytkiem, który przywiozłam z nowo odkrytej wyspy GR w Galerii Rzeszów jest złoty piasek Golden Rose Holiday # 82. Po przetestowaniu go w tym zdobieniu mogę szczerze stwierdzić, że już stał się moim ulubieńcem :) Niedługo pokażę go solo i napisze o nim więcej.
Dodatkiem do całości są małe czarne ćwieki z BPS, które ładnie wkomponowany się w mani i dodały całemu zdobieniu spójności.





Jak Wam się podoba ten miks? Nie macie ich już dość? :D

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładny mix ;) też lubię takie kombinacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie chciałam napisać, że uwielbiam oglądać takie miksiki :) z Lucynką jesteście mistrzyniami w łączeniu wzorów, kolorów i faktur :D

      Usuń
  2. Ale pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten liliowy jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. też uwielbiam miksy i to połączenie jest cudowne :) właśnie dziś byłam na wyspie GR w Tarnowie (u siebie niestety nie mam możliwości kupić GR) i zastanawiałam się dokładnie nad tym złotym piaskiem, jednak w ostateczności wzięłam ten z serii Galaxy ;) jest bardziej błyszczący

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ja też mam ten piasek z Galaxy :)

      Usuń
  5. Kocham ten wrzosowy lakier! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne połączenie ;))! Podpatrzę i spróbuję przenieść na swoje paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) chętnie zobaczę jak Ci wyszło :)

      Usuń
  7. Ja również oszalałam na punkcie miksów :D Nie wiem czy kiedykolwiek mi się znudzą, zawsze wyglądają ciekawie na paznokciach. Twój mani naprawdę wygląda pięknie, niby miks a wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam miksy, szczególnie jak jest ciepło, słoneczko, mnóstwo kolorów na paznokciach... Sama ostatnio zmalowalam taki mix. Nosiło mi się genialnie w te pierwsze słoneczne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny :) prosty i efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie te wszystkie kolory połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też uwielbiam łączenie różnych faktur i wzorów :) urocze zdobienie!

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!