14 marca 2015

Bell Fashion Colour 307


W dzisiejszym poście chciałabym Wam bliżej pokazać swatche nowego nabytku Bell. Od dłuższego czasu nie miałam styczności z tą firmą i byłam ciekawa czy na nowo się z nią polubię. Jeśli jesteście ciekawe mojego zdania na temat tego lakieru - zapraszam dalej ;)




Co warte zauważenia - lakier ten pochodzi z Biedronki! Część z Was pewnie zauważyła, że jakiś czas temu pojawiła się tam szafa Bell. Moim zdaniem to fajne rozwiązanie, poza tym już wcześniej w Biedronkach można było spotkać kosmetyki i lakiery innych firm, które wcale nie były gorsze od tych drogeryjnych.

Prezentowany dzisiaj lakier to Bell Fashion Colour # 307 w kolorze pięknej malinowej czerwieni. Kolor nie jest jednoznaczny, można w nim odkryć wiele czerwonych i różowych tonów. Odcień lakieru praktycznie w każdym oświetleniu wygląda inaczej, raz jest bardziej różowy, a czasami wręcz ciemno bordowy. Taki kameleon :)




Co jako pierwsze rzuciło mi się w oczy w przypadku tej serii lakierów to nowy wygląd buteleczek. Zmieniły się przede wszystkim zakrętki (we wcześniejszej wersji były wysokie i wąskie), co osobiście uważam za plus. Nowy design podoba mi się o wiele bardziej niż poprzedni.

Trochę słów o właściwościach. Lakier ma genialne krycie, jedna warstwa doskonale radzi sobie z równomiernym pokryciem płytki, konsystencja lakieru jest bardzo dobra, dlatego malowanie nim paznokci to naprawdę sama przyjemność. Czas schnięcia jest szybki, trwałość również w porządku. Nosiłam ten lakier cztery dni i jedyne co zauważyłam to delikatnie starte końcówki.




Co myślicie o tym odcieniu?
Ja jestem nim niesamowicie zauroczona i na pewno często będę do niego wracać :)

13 komentarzy:

  1. jest to moja ulubiona seria lakierów z tej firmy, a kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko chyba się zakochałam :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny odcień, faktycznie! no i jedna warstwa, wow, lakier idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny kolor, a ja myślałam, że odcień 410 jest najpiękniejszą czerwienią z tej palety ;) https://moja-prowincja.blogspot.com/2016/12/lakiery-bell-fashion-colour-biedronka.html będę polowała na tą czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!