20 marca 2015

Ruffian nails


Praktycznie co chwilę słyszę o jakichś nowych metodach zdobienia paznokci. Pewnie macie tak samo, w końcu co rusz pojawia się coś nowego i zaskakującego. Obecny paznokciowy i kosmetyczny świat bombardowany jest milionem nowinek i odkryć. To bardzo fajnie, lubię jak coś się dzieje :)

Ja dzisiaj chciałabym Wam pokazać zdobienie w stylu ruffian. Muszę się przyznać, że ten sposób malowania paznokci widziałam i znałam już wcześniej, ale nie miałam pojęcia, że nosi akurat taką nazwę. Cóż, dowiedziałam się czegoś nowego :) A wy spotkałyście się już wcześniej z określeniem ruffian nails?  




Do wykonania tego zdobienia zainspirowała mnie Kleopatre i jest POST, w którym prezentuje pomysł na brokatowy manicure. Ostatnia propozycja wpadła mi w oko i postanowiłam odtworzyć coś podobnego u siebie. Wykorzystałam nawet identyczną kolorystykę, co akurat jest dziełem przypadku, bo stwierdziłam po prostu, że różowy piasek Wibo Glamour Sand # 2 będzie bardzo dobrze wyglądał z czernią Wibo Extreme Nails # 34. Nie byłabym sobą, gdybym nie dodała jeszcze jakichś błyskotek, dlatego na każdy paznokieć naniosłam po jednym małym srebrnym ćwieku z BPS.

O co chodzi w metodzie ruffian nails?
Otóż to naprawdę nic skomplikowanego. Polega to po prostu na pomalowaniu paznokci dowolnym lakierem, a następnie nałożeniu kolejnego pozostawiając odstęp u nasady, przez co u nasady tworzą się małe półksiężyce. Oczywiście można też zrobić to w odwrotny sposób, tzn. pomalować całe paznokcie, a następnie domalować pędzelkiem cienkie półksiężyce. Pełna dowolność :) Całość jest banalnie prosta do wykonania, a efekt naprawdę robi wrażenie.


1 warstwa Wibo Extreme Nails # 34 + 2 warstwy Wibo Glamour Sand # 2


Jak Wam się podoba?

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten typ zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjne linie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie :) Lakiery Wibo bardzo lubię i gdybym nie miała ich tak dużo to z pewnością kupiłabym również te. Na paznokciach wyglądają rewelacyjnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja również bardzo lubię lakiery Wibo i mam ich całkiem sporo :)

      Usuń
  4. znałam tę metodę, ale u siebie nigdy nie próbowałam ;p u Ciebie bardzo mi się podoba, fajna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też znam tą metodę, jednak nigdy nie wypróbowałam, Tobie wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ruffiany - u mnie już 2 raz w tym tygodniu goszczą na paznokciach. Niby niewiele się na paznokciach dzieje, ale takie zdobienie pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. znam tą metodę, ale jeszcze nie próbowałam. pięknie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To taki odwrócony french :) tez zabieram sie do takiego zdobienia :) piekne, a z cwiekami juz calkiem przepadlam :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!