9 kwietnia 2015

Kropki w wersji mini

Jak Wam minęły święta? :)

Nie stworzyłam żadnego typowo wielkanocnego zdobienia na paznokciach, ale za to zdecydowałam się na stonowany i delikatny mani w odcieniach szarości i złota, co w sam raz wpasowało się kolorystycznie do sukienki, którą akurat miałam na sobie w święta. Zapraszam dalej :)




Jako, że jestem ogromną miłośniczką noszenia kropek na paznokciach, tym razem też nie mogło ich zabraknąć. Najpierw pokryłam paznokcie dwiema warstwami lakieru nude wpadającym w szarość Golden Rose Color Expert # 96, a na nim najmniejszą wielkością kuleczki sondy domalowałam białe kropeczki lakierem Golden Rose Paris # 04.
Na palcu serdecznym i kciuku możecie zobaczyć piękny złoty piasek Golden Rose Holiday # 82, który idealnie dopełnił całe zdobienie.





Dodatkowo mam dla Was także zdjęcia w plenerze! Grzechem byłoby nie skorzystać z tak pięknej pogody za oknem, która wreszcie przegnała zachmurzone niebo, deszcz, śnieg i inne nieciekawe zjawiska. Zdjęcia zostały wykonane dokładnie dzisiaj, czyli w 6 dniu noszenia mani na paznokciach! Sama jestem pod wrażeniem tego, że chodziłam z tym zdobieniem aż tyle, co jest do mnie totalnie nie podobne. Jestem natomiast niesamowicie zachwycona trwałością, bo jak widać na zdjęciach - żadnych zniszczeń praktycznie nie ma. Wow!





Jak Wam się podoba? :)

18 komentarzy:

  1. cudowne! niby proste, ale bardzo ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentują się bardzo efektownie a kropeczki idealnie namalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne, lubię taki minimalizm i elegancję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) czasami im mniej tym lepiej :)

      Usuń
  4. 6 dni? Wow,co prawda u mnie wszystkie lakiery się bardzo długo trzymają,ale po takim okresie czasu widać już malutkie ubytki ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, 6 dni! Sama jestem zaskoczona tak dobrą trwałością :)

      Usuń
  5. śliczne! czasem też mam ochotę na takie delikatesy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kropeczki są zawsze fajne. A w tym delikatnym wydaniu idealnie pasują do złotka.

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku też nie zrobiłam wielkanocnego zdobienia :( kropeczki lubię nie od dziś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, też lubię kropki. Dawno ich nie robiłam w sumie, muszę niedługo się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przesłodkie! fantastyczne:) wyszły idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne! Uwielbiam takie delikatne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się. Kropeczki zawsze mają w sobie duzo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecuuudowne!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!