19 maja 2015

Golden Rose Color Expert 96


Widzicie różnicę w wyglądzie nagłówka? To tak naprawdę tylko mała zmiana koloru i napisu, jako efekt w dążeniu do jeszcze większego minimalizmu i ujednolicenia kolorystyki bloga. Będę wprowadzać pomału jeszcze inne drobne zmiany, ale to już w swoim czasie :)

Tymczasem, chciałabym Wam zaprezentować swatche pięknego szarego lakieru firmy Golden Rose. Przewijajcie dalej! :)




Mowa o lakierze Golden Rose Color Expert # 96. Jego odcień to piękna, pastelowa szarość o bardzo delikatnym odcieniu. Na paznokciach wygląda bardzo elegancko i schludnie. 

Lakier ma naprawdę świetną formułę. Konsystencja jest idealna, nie za rzadka i nie za gęsta, lakier bardzo dobrze rozprowadza się po płytce paznokcia. Krycie pozytywnie zaskakuje, ponieważ już pierwsza warstwa bardzo dobrze radzi sobie z równomiernym pokryciem płytki, drugą za to warto nałożyć do wyrównania powierzchni i podbicia koloru. Należy tylko uważać na grubość warstw, kiedy obie warstwy są stosunkowo cienkie, lakier wysycha na piękny błysk, kiedy jednak nałożone warstwy okażą się zbyt grube - pojawiają się bąbelki powietrza, które wyglądają naprawdę nieestetycznie. 




Ale to chyba jedyny mankament tego lakieru :) Czas schnięcia jest szybki, a trwałość tego lakieru zaskakuje mnie za każdym razem - oczywiście pozytywnie. Lakier wytrzymuje na moich paznokciach naprawdę długo praktycznie bez żadnych uszkodzeń. To dlatego tak bardzo go uwielbiam :) 
Ta piękna szarość już nie raz pojawiała się na moich paznokciach, możecie ją zobaczyć w innych zdobieniach, między innymi TUTAJ oraz TUTAJ.





Zdecydowanie ten lakier mogę zaliczyć do moich ulubieńców i z pewnością jeszcze nie raz będzie on gościł na moich paznokciach :)

11 komentarzy:

  1. Faktycznie ładny! Aż żal, że nie kupiłam go podczas ostatniej wizyty w salonie GR...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny odcień :) Lubię lakiery GR ale dopiero niedawno odkryłam serię Color Expert :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, to dopiero mój pierwszy lakier z tej serii :)

      Usuń
  3. Piękny jest :) Moimi ulubionymi odcieniami są właśnie takie szarości, nudziaki czy pastele. Póki co mam całkiem przyjemny szary z Wibo, ale jak mi się skończy to z pewnością sprawie sobie ten! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Nie lubię tej serii ale nabrałam ochoty na taki odcień, muszę poszukać go w serii Rich Color :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, idealny jako tło pod zdobienia. Ale solo też wygląda b. ciekawie i schludnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie i świetny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!