6 maja 2015

Niby-kwiatki


Nowego posta nie było już od ponad tygodnia. Chciałam coś opublikować w trakcie, ale matura pochłonęła mnie na tyle, że na nic innego nie miałam czasu. Ale już nadrabiam zaległości! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zdobienie z niby-kwiatkami, czyli czymś co kwiatki miało przypominać ale nie wiem czy rzeczywiście tak jest :)




Lakierem, który posłużył mi za bazę jest piękna lilia z BPS - BK # 10, która w rzeczywistości ma trochę ciemniejszy odcień niż na zdjęciach. Potem zabrałam się za tworzenie kwiatków, które składają się tylko z czarnych kresek namalowanych przy sobie tak by tworzyły małe kwiatuszki z pustymi środkami, w których następnie dorobiłam po kilka małych czarnych kropeczek. Nie byłabym sobą, gdybym z tego zdobienia nie zrobiła miksu, więc na dwóch paznokciach wylądował mój ukochany czarny piasek ze srebrnymi drobinkami Miss Sporty Crush On You # 062





Całość jest naprawdę prosta do wykonania. Do namalowania takich kwiatuszków wystarczy cienki pędzelek i odrobina kreatywności, a wtedy z pewnością uda się zrobić na paznokciach coś co przyciąga uwagę. Ja z tym zdobieniem na paznokciach czułam się naprawdę fajnie ;)




Co myślicie? :)

18 komentarzy:

  1. Myślę że wyszło rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten mix :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, bardzo mi się podoba to zdobienie :) Lakier z BP chętnie podkradłabym CI :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie oddam go, za bardzo go lubię :D

      Usuń
  4. Lakier BP wygląda obędnie ♥ fajnie go ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie przypomina kwiatki! Jestem oczarowana tym zdobieniem, wygląda fenomenalnie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wygląda myślałam że to stemple

    OdpowiedzUsuń
  7. też kocham ten piasek ;) a zdobienie piękne ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te kwiatki! wyglądają jakbyś je namalowała flamastrem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) a wiesz? rzeczywiście tak wyglądają :)

      Usuń
  9. Kwiatki są jak nic! Mam ten piasek i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny ten piasek (czemu ja go jeszcze nie mam ? :-) ). A całość bardzo ładnie skomponowana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miks bardzo udany (jak zwykle!), a kwiatki są kwiatkowe jak najbardziej. Wyglądają trochę jakby mazakiem narysowane, bardzo mi się podoba taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł!
    Jak poszła matura? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że póki co dobrze :) Jutro czeka mnie wos i koniec z pisemnymi :)

      Usuń
  13. bardzo fajne przełamanie takiego dziewczęcego koloru rockowym piaskiem :) a kwiatuszki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Te kwiatki są wyjątkowe, super się to prezentuje. Piasek świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!