26 maja 2015

Odkryj piękno natury


Dzisiaj przygotowałam dla Was proste zdobienie zachowane w delikatnej tonacji. Pierwotnym pomysłem było namalowanie na paznokciach listków, jednak ostatecznie wyszło mi coś takiego, co potem zostało okrzyknięte małymi pączkami, z których to dopiero mają rozkwitnąć kwiaty. Czasami naprawdę ciężko odgadnąć co miał na myśli autor, ale w tym przypadku taki odbiór tego zdobienia mi się podoba ;)




Co będzie tematem dzisiejszego posta? Przyroda, natura i wszystkie wynikające z niej korzyści. Jak wiemy - jest ich bardzo dużo. Ostatnio używanie naturalnych kosmetyków stało się bardzo popularne i modne. Jest to z pewnością dobre nie tylko dla naszej skóry, ale także dla środowiska. Naturalne składniki zawarte w takiego rodzaju kosmetykach działają na skórę kojąco nie powodując uczuleń, a także nie zakłócając naturalnego rytmy skóry. Jak widać - same korzyści :) Przy okazji chciałabym Was zaprosić do odwiedzenia sklepu ecoheaven.pl, w którego ofercie możecie znaleźć wiele naturalnych kosmetyków m.in. takich firm jak: Sylveco, Orientana, Organic Shop i wiele innych.




Zdobienie stworzone na moich paznokciach także utrzymane jest w tematyce natury i przyrody. Za bazę posłużył mi biały lakier Sally Hansen Xtreme Wear # 300 White On, o którym przygotuję więcej informacji w następnym poście. Chociaż myślę, że ta biel powinna być dobrze znana każdej lakieromaniaczce.
Następnie trzema lakierami: jasnozielonym Bell Fashion Colour # 802, turkusowym Paese # 337 oraz ciemnoszarym Bell Hypoallergenic # 11  przy pomocy cienkiego pędzelka namalowałam wspomniane już wcześniej pączki. Nie starałam się by rośliny były równo i dokładnie namalowane, za to pozostawiłam je  w takim stylu dającym efekt akwareli.




Wiem, że jakość zdjęć nie jest najlepsza, ale w tak pochmurną pogodę aparat kompletnie nie chce ze mną współpracować. 
Niemniej jednak mam nadzieję, że zdobienie Wam się podoba :) 

9 komentarzy:

  1. Hmmm przyznam, że mi bardziej przypominają... Cóż, też związane z naturą i życiem... Plemniki XD
    Ale takie urocze i kolorowe! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, no na to bym nie wpadła :D

      Usuń
    2. hahah, to też moje pierwsze skojarzenie! super kolory :)

      Usuń
  2. Niestety muszę Cię zmartwić ;) Mi też od razu skojarzyło się ze stadkiem plemników :D Ale jak Trii napisała - urocze i wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi sie to nie skojarzyło z plemnikami,tylko z takimi łyżkami do mieszania zupy... nie wiem dlaczego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nie widzę plemników jak wszyscy powyżej :P, za to dla mnie wygląda to jak baloniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Zu, też od razu pomyślałam o balonikach :D Ładnie się prezentują nawet jak nie wiadomo co autor miał na myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!

    Plemniki? Coooo?! ;-D

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!