12 maja 2015

Wibo Chic Matte 5


Nie przeszłam obojętnie obok niedawnych promocji w Rossmannie i w czasie, gdy na promocji były lakiery do paznokci zaopatrzyłam się w pięć nowych sztuk. Czuję, że mogłabym kupić więcej, bo w końcu opłacało się, ale pięć nowych nabytków to i tak dobry wynik :) a zapłaciłam za nie niecałe 30 zł, także mój portfel bardzo nie ucierpiał, a ja i tak jestem zadowolona ;)




Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować jedną z moich nowości, a mianowicie lakier Wibo Chic Matte # 5. Ma on bardzo głęboki, nasycony odcień fioletu, właściwie to taka ciemna śliwka. Jego odcień od razu wpadł mi w oko i to właśnie dlatego lakier wylądował w moim koszyku. To także moja pierwsza sztuka z matowej serii Wibo, której byłam bardzo ciekawa :)

Jeśli chodzi o konsystencję i krycie. Jest dobrze, ale mogło być lepiej. Konsystencja lakieru jest dosyć rzadka, podczas nakładania produktu na paznokcie pędzelek niestety lubi ściągać lakier, czego skutkiem jest powstawanie nieeleganckich prześwitów. Myślę, że dziewczyny posiadające sprawną rękę i potrafiące pokryć płytkę w kilku szybkich ruchach nie będą miały z tym problemu, ponieważ prześwity najłatwiej jest zrobić dokonując poprawek. Niestety ja się na to nacięłam. Jednak nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło - druga warstwa wszystko ładnie wyrównuje :)




Lakier wysycha w ekspresowym tempie na bardzo ładne matowe wykończenie. Nie jest ono zbyt mocne, efekt matu w przypadku tego lakieru jest bardzo subtelny. Niestety mat jest na tyle delikatny, że z dnia na dzień, począwszy od końcówek, coraz mocniej się ściera. Jednak ogólna trwałość lakieru jest dobra, nie zauważyłam żadnych poważnych ubytków na moich paznokciach :)

Przy okazji, wybaczcie mi mojego krótkiego paznokcia na palcu wskazującym u lewej ręki - został skrócony na zero podczas wizyty u okulisty, żebym jakoś poradziła sobie z wkładaniem i wyciąganiem soczewek kontaktowych z oczu :)






Co sądzicie o tym lakierze i jego odcieniu? :)

18 komentarzy:

  1. Ładniutki! :) Aż żałuję, że sama się na niego nie skusiłam, gdy był 'za pół darmo" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh jakie poświęcenie paznokcia! Mam nadzieję że wkrótce nabierzesz wprawy i zapuścisz z powrotem paznokcia ;)
    Kolor cudowny, niestety w moich 2 Ross ta seria wyszła zanim zdążyłam tam dotrzeć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety byłam zmuszona go skrócić :D
      Oj szkoda :(

      Usuń
  3. mam go - piękny, ale za szybko się ściera :( zostaję na dłużej, bo widzę wiele paznokciowych inspiracji u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny <3 sama też skusiłam się na jeden kolor, ale jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładny! Nawet nie wiedziałam, że Wibo ma w swoim asortymencie takie matowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam brązowo/szary z tej serii :D + ja już mam wprawę,nie muszę skracać paznokci do zdejmowania soczewek ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam nadzieję, że też nabiorę kiedyś takiej wprawy :)

      Usuń
  7. Oj gdybyś nie powiedziała o tym paznokciu to bym nie zauważyła ! ;) Mam ten lakier i zgodzę się w 100% ze wszystkim o czym piszesz, rzadki jest, ale mi to w sumie nie przeszkadza, wg mnie lepiej w tę stronę, niż ma być za gęsty ;) Szkoda, że tak szybko się ściera ale i tak jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest piękny, ale jednak wolę błyszczące wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładniutki jest, choć w sklepie w ogóle nie zwróciłam na niego uwagi. Co do skracania paznokcia do zakładania soczewek - mam dokładnie tak samo, choć z palcem wskazującym u prawej dłoni. I po ponad 5 latach noszenia soczewek nadal jest konieczne skrócenie tego paznockia, o ile nie chce się mieć wydłubanego oka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi od razu ten lakier wpadł w oko :) Ja mam nadzieję, że nauczę się sprawnie zakładać i zdejmować soczewki, żebym nie musiała ciągle skracać tego paznokcia :D

      Usuń
  10. Fajny kolorek ;) chociaż mam wiele lakierów wibo, to na żaden z tej serii matowej się nie skusiłam ; jak mam ochotę na mat nakładam top matujący

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. troszkę za mroczny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie odcienie :)

    zapraszam na recenzję błyszczyków powiększających usta, oraz do obserwowania :)
    http://prostozkosmetyczki.blogspot.com/2015/05/wibo-spicy-lip-gloss-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!