10 czerwca 2015

Black & gold glam


Pod koniec maja byłam na weselu i z tej okazji oczywiście przygotowałam coś specjalnego na swoich paznokciach. Zdobienie moim zdaniem idealnie wpasowało się w klimat glamour z delikatnym rockowym pazurem, czyli udało mi się osiągnąć efekt jakiego oczekiwałam.
Zapraszam dalej!




Zdobienie utrzymane jest w dwóch kolorach - złotym i czarnym, a to dlatego, żeby pasowało do mojej, złoto-czarnej właśnie, sukienki. Długo zastanawiałam się co wykombinować, aż wreszcie w trakcie główkowania przyszedł mi do głowy pomysł na mani z wykorzystaniem tasiemki i wykonaniem z jej pomocą trójkątów. 

Najpierw pomalowałam paznokcie jedną warstwą czarnego lakieru Wibo Extreme Nails # 34, następnie po wyschnięciu czarnej bazy nakleiłam kawałki tasiemki w taki sposób, by na paznokciach powstały trójkąty na długość całej płytki. Ostatnim krokiem było zamalowanie owych trójkątów złotym piaskiem Golden Rose Holiday # 82. Zrezygnowałam z pokrywania całości topem, który tylko zabiłby efekt piasku i całą trójwymiarowość zdobienia. 





Co sądzicie? :)

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam połączenia czerni i szarego;)
    Na Twoich paznokciach te połączenie prezentuje się cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają bardzo zjawiskowo ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Super pomysł! :) Muszę takie wykombinować na swoich pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł prosty, a paznokcie wyglądają fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proste rozwiązania zawsze są najlepsze :)

      Usuń
  5. Piękne pazurki, sama chciałabym takie nosić :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!