16 czerwca 2015

Kropeczki i brokat

Dzisiaj chcę Wam pokazać bardzo proste mani, które nosiłam na paznokciach kilka dni temu. Bardzo lubię kropeczki i często wykorzystuję ich motyw przy zdobieniach, tym razem nie było inaczej. Stąd też wykonałam skromne zdobienie z kropkami w roli głównej :)




Kolorem, który w tym mani dominuje jest przepiękna delikatna brzoskwinia, dokładnie to Golden Rose Rich Color # 43. Tak naprawdę to taki nudziak z brzoskwiniowymi i łososiowymi tonami oraz odrobiną złotego shimmera, który na całe szczęście nie jest mocno widoczny na paznokciach. 

Na jednym paznokciu postawiłam na kontrast w postaci brokatowego piasku Wibo Glamour Sand # 2 w odcieniu fuksji zmieszanej z różem. Piasek posiada mnóstwo holograficznych, pięknie połyskujących drobinek, które zdecydowanie dodają mu uroku. Krycie lakieru jest świetne - ja do tego zdobienia nałożyłam tylko jedną warstwę, i jak widać spisała się nieźle :)




Głównym elementem są oczywiście kropki! Namalowałam je średnią wielkością kuleczki sondy przy pomocy czarnego lakieru Wibo Extreme Nails # 34. Według mnie kropki na paznokciach to taki wręcz nieśmiertelny motyw, który za każdym razem wygląda dobrze i pasuje każdemu :)




Jak Wam się podoba to proste zdobienie? :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię "nakropkowane" paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :) Chociaż u siebie widziałabym wersję bez tego kolorowego, piaskowego akcentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie, kropeczki zawsze mnie kupują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda super w połączeniu z tym piaskiem :) i co prawda to prawda - kropki zawsze spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie urocze kropcie ♥ udany mix ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kropeczki bardzo lubię, twoje miksy też!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kropki. Podoba mi się twoje połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kropki :) Świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!