6 lipca 2015

Ombre stripes


W te niezwykle upalne dni, podczas których ciężko jest wytrzymać w domu i najlepszym sposobem jest udanie się na plażę, zapraszam Was na zdobienie w odcieniach niebieskości, które dopiero po jego wykonaniu skojarzyło mi się ze stylem marynarskim :)




Postanowiłam na paznokciach wykonać ombre, tak by przedstawić przekrój odcieni jednego koloru od najciemniejszego do najjaśniejszego. Długo myślałam nas odpowiednim kolorem i w końcu zdecydowałam się na niebieski. Ale żeby nie było zbyt banalnie, całość wykonałam na jednej warstwie białej bazy (Golden Rose Paris # 04), nakleiłam kilka pasków tasiemki i dopiero zabrałam się za tworzenie ombre.

I tak, począwszy od kciuka, nałożyłam na paznokcie: granatowy Models Own True Blue, na palca wskazującego niebieski My Secret # 168 Fruit Cocktail, środkowego Golden Rose Rich Color # 15, serdecznego Safari oraz na małego palca piękny błękit również Safari.






Jako, że paski są ostatnio w modzie, a ja bardzo lubię ten motyw, bardzo dobrze nosiło mi się to zdobienie na paznokciach :) Co sądzicie?

7 komentarzy:

  1. Ohhh musze dorwać jakieś stoisko z safari, bo ten błękit jest boski!
    Kiedyś kupowałam na bazarku, ale juz dawno nigdzie ich nie widziałam :(

    Gdzie kupujesz swoje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre mam z bazarku, niektóre kupiłam u chińczyka :)

      Usuń
  2. Uwielbiam efekt ombre, zwłaszcza w niebieskościach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam! niebieskie ombre jaki jedyne zdobienie pojawiało się na moim blogu dwa razy. a Twoja wersja z paskami - genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze - prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ombre w niecodziennym wydaniu. Zdecydowanie kupuję to :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!