6 sierpnia 2015

Kwiatowo


Pora na kolejne mani z użyciem nowych wzorów naklejek wodnych Born Pretty Store. Jestem wielką fanką naklejek wodnych, jest to doskonały sposób na szybkie wykonanie spektakularnego zdobienia, bo jak wiadomo na rynku możemy znaleźć coraz więcej wymyślnych, naprawdę ładnych wzorów, które w kilka minut potrafią całkowicie odmienić oblicze naszych paznokci.




Naklejki wodne o numerze BP-W14 możecie kupić TUTAJ w regularnej cenie za $2.99, jednak warto skorzystać z obecnej promocji i nabyć je za $2.39, czyli ok. 9 zł. Na kartoniku znajdują się dwa wzory kwiecistych naklejek wodnych: turkusowo-szare oraz brązowe kwiaty. W oko bardziej wpadły mi te pierwsze, dlatego to właśnie je postanowiłam nałożyć na paznokcie w pierwszej kolejności.  




Na produktach z Born Pretty Store jeszcze nigdy się nie zawiodłam (i mam nadzieję, że tak zostanie na zawsze). Bardzo lubię ich naklejki wodne, miałam okazję współpracować także z produktami innych firm i zdecydowanie naklejki z BPS zostaną moimi ulubionymi i zawsze chętnie będę do nich wracać. Naklejki po odmoczeniu w wodzie łatwo schodzą z kartonika i bez problemów dopasowują się do płytki paznokcia. Nie musimy się bać o to, że przypadkiem za mocno je rozciągniemy i tym samym naderwiemy, bo są naprawdę bardzo dobrej jakości i takie przykre incydenty się z nimi nie zdarzają :)

Ja do stworzenia mojego zdobienia użyłam turkusowego lakieru Golden Rose Paris # 230, ciemnoszarego Bell HypoAllergenic # 11 (który na zdjęciach wygląda na granatowy) oraz białego Golden Rose Paris #04, który posłużył mi jako baza pod naklejki. Takim oto sposobem stworzyłam kolejny miks, już chyba tysięczny w moim wykonaniu :)




Co sądzicie? :)

*     *     *     *     *


Robiąc zakupy w Born Pretty Store możecie użyć mojego kodu LBL91 i otrzymać 10% zniżki. Przesyłka zawsze jest darmowa!

15 komentarzy:

  1. ale piękne te naklejki wodne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześlicznie się prezentują z tymi lakierami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne to zdobienie. Też uwielbiam naklejki wodne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. PRZEPIĘKNE naklejki, no cuda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne naklejki i fajną kolorystykę do nich dobrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne naklejki. Ten ciemny lakier tez przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie! Bardzo podoba mi się takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie te naklejki piękne ♥ A całe mani - jak zwykle - genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, to jest istne dzieło sztuki! Świetne połączenie kolorów i ten letni wzór :) Wzdycham... :*

    OdpowiedzUsuń
  11. te najklejki są piękne, świetnie je kolorystycznie połączyłaś z lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjęłaś mi to z ust :) Lakiery jeszcze dodały naklejkom uroku :)

      Usuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!