22 sierpnia 2015

Manicure hybrydowy: początek


Manicure hybrydowy wzbudza obecnie bardzo duże zainteresowanie. Jeszcze do niedawna, aby być posiadaczką pięknych paznokci pomalowanych lakierami hybrydowymi, należało udać się do kosmetyczki. Teraz nie jest to już konieczne, ponieważ taki manicure można wykonać samemu w domu. I wcale nie jest to trudne! Potrzebujemy tylko lampy UV lub LED, lakierów hybrydowych i kilku innych niezbędnych narzędzi. 

Sama niedawno postanowiłam zacząć przygodę z hybrydami, skompletowałam swój zestaw, kupując wszystkie potrzebne przybory, wybrałam kilka lakierów i mogłam zaczynać. Poniżej chciałabym Wam zaprezentować kilka moich prac, głównie na paznokciach mojej mamy, która zgodziła się zostać moim królikiem doświadczalnym :) Oczywiście wykonałam też co nieco na moich paznokciach. 
Zapraszam do oglądania!



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Em Nail 41, Em Nail 44
Prosty manicure wykonany różowym lakierem + złoty akcent w postaci brokatowego lakieru.



Moje paznokcie, użyte lakiery: Em Nail 13, Em Nail 107, Em Nail 44
To pierwsza hybryda jaką nosiłam, szczerze powiedziawszy nie miałam pomysłu na zdobienie, więc postawiłam na to, co nigdy mi się nie znudzi - czyli miks. Wybrałam lakier w odcieniu soczystego zielonego jabłuszka, namalowałam kropeczki na białej bazie i dodałam trochę złota. 



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Em Nail 110, Em Nail 71
Stonowane połączenie dwóch odcieni: ciepłego brązu i chłodnej szarości z delikatnym metalicznym wykończeniem w postaci drobnego shimmera. 



Ponownie paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Semilac 028 Classic Wine, Em Nail 41
Klasyczna czerwień, a na palcu serdecznym delikatny pionowy gradient wykonany czerwonym i różowym lakierem. Niestety jest mało widoczny, to nauczka na przyszłość, by używać bardziej kontrastujących ze sobą odcieni :)



Na koniec moje paznokcie, użyte lakiery: Em Nail 141, Em Nail 13, Em Nail 71, Em Nail 44
Bazą jest lakier o odcieniu rozbielonego różu, mój ulubieniec, jest bardzo delikatny i naprawdę ładnie wygląda na paznokciach. Na palcu serdecznym zrobiłam kolorowy miszmasz, poprzez rozdmuchanie słomką wcześniej zrobionych ciapek. Metoda prosta, a można nią wyczarować niezłe wzory i zawijasy. 

*     *     *     *     *

Zdobienia może nie są zbyt spektakularne, a to dlatego, że dopiero uczę się pracy z hybrydami. Mam nadzieję, że z czasem będzie coraz lepiej :) Dajcie znać co sądzicie o takim wpisie i czy chciałybyście, aby posty takiego typu pojawiały się na blogu częściej.

18 komentarzy:

  1. Piękne i dobrze wykonane :) Ja dopiero za około miesiąc kupię własny zestaw do hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielone jabłuszko najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W zieleniach najwięcej mi się podoba ;) na razie nosze hybrydy tylko na paznokciach u stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zielone najbardziej są w moim guście ;) ja nadal boje się hybryd :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten jasny róż, poza tym połączenie różu i szarości zawsze wychodzi świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne paznokcie i Twoje i mamy. Miks z zielonym cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie świetnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się zastanawiam, czy nie zacząć przygody z hybrydami, ale jest ona dość kosztowna, a poza tym nie umiem malować paznokci tak ładnie jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na razie jakoś sama do hybryd przekonać się nie potrafię, ale u kogoś wyglądają dobrze.
    Te zielone najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie najbardziej podoba się zielone zdobienie i to delikatne, ostatnie :)
    I oczywiście rób ''hybrydowe'' posty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na początkującą to robisz bardzo ładnie :) uwielbiam odcień semilac classic wine, wypróbuj tez sexy red - jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten zielonkawy jest prze-pię-kny!! Szkoda, że Semilac nie ma podobnego ;(((

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakiery od EmNail są super! Sama używam i bardzo jestem zadowolona, maja dużo fajnych kolorów, wytrzymałe są, trzymają sie spokojnie do 2 czasem nawet i do 3 tygodni :D Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam 32 kolory z semilac i teraz 6 z em nails i są również świetnie w połączeniu z bazą i topem neonail nie do ruszenia:)

      Usuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!