30 sierpnia 2015

Płytka BP-L010


Cicho tu i pusto, częstotliwość postów w sierpniu mnie samą przeraża, jest taka niska. Wreszcie zebrałam się w sobie i usiadłam do laptopa, by napisać coś nowego. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić płytkę z Born Pretty Store i zdobienie, które przygotowałam z jej pomocą. Zapraszam!




Moja najnowsza płytka z Born Pretty Store ma numer BP-L010 i możecie ją kupić TUTAJ za $5.99, czyli ok. 22 zł. Rozmiary całej płytki to 12 cm x 6 cm, a pojedynczego całopaznokciowego wzoru 1,4 cm x 2 cm. Produkt otrzymujemy zapakowany w bardzo ładny kolorowy kartonik, oczywiście znajdująca się w środku płytka jest pokryta niebieską folią, co jest gwarancją jej wcześniejszej nieużywalności. Płytka jest solidnie wykonana, przyklejona do mocnej i sztywnej białej podkładki. 

Ta płytka posiada dwie wielkości wzorów - 14 całopaznokciowych oraz 7 małych. Wypróbowałam kilka wzorów na kartce papieru i większość z nich bardzo dobrze się odbija. Motywem przewodnim płytki są wzory azteckie i indiańskie. Przypatrując się wzorom możemy poczuć klimat słonecznej Afryki i safari, a także ujrzeć pełne charakteru indiańskie motywy. Jest nawet mały łapacz snów!




Typowo indiańskie wzory zostawiłam sobie na później, a przygodę z tą płytką rozpoczęłam od jednego z azteckich motywów. Nie stempluję zbyt często i nie mam w tym wprawy, więc postawiłam na proste i niezbyt skomplikowane zdobienie (ponoć czasami takie są najlepsze). Pomalowałam paznokcie rozbielonym szarym lakierem Golden Rose Color Expert # 96, a następnie ostemplowałam tylko dwa paznokcie przy pomocy ciemnozielonego lakieru Golden Rose Matte Satin # 207. Całość pokryłam topem. 





To, co rzuca się w oczy w tym zdobieniu to prostota i minimalizm. Ciągle czuję jakąś obawę przed stemplowaniem i stawiam raczej na bezpieczne rozwiązania. Ale jak to mówią - trening czyni mistrza, czyli stempel w dłoń i zaczynamy! :)

*     *     *     *     *


Pamiętajcie o tym, że możecie wykorzystać mój kod LBL91 i tym samym uzyskać 10 % zniżki na zakupy w Born Pretty Store!

7 komentarzy:

  1. Jaki cudowny ten szary!
    Ćwicz, a sama nawet nie zorientujesz się kiedy stemplowanie będzie wychodziło Ci lepiej niż się spodziewasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam nadzieję, że kiedyś tak będzie ;)

      Usuń
  2. fajne te wzory z tej płytki! ale ja jakoś nie mogę się przekonać do stemplowania. sama nie wiem czemu. chyba jakoś wolę mieć jednak gładkie paznokcie, niż jakieś zdobienie. i jakoś mam wrażenie że stemple to takie małe oszustwo w zdobieniu, haha :P

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba ta płytka! łapacz snów <3
    a i świetny masz szablon! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stemple wyszły Ci świetnie! :) Bardzo mi się podoba całość i dobór kolorów ♥ Też mam tą płytkę, ale jak na razie tylko raz z niej korzystałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!