10 września 2015

Czarno-czerwone


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zdobienie, które wykonałam niedawno z pomocą tasiemki do zdobień. Bardzo lubię wykorzystywać tasiemkę przy pracy, bo można z jej pomocą stworzyć naprawdę fajne geometryczne wzory na paznokciach. Bez zbędnego gadania zapraszam dalej! :)




W moim zdobieniu dominują trójkątne kształty w kolorze czarnym i czerwonym. Dopiero po skończeniu wzór stworzony na dwóch paznokciach skojarzył mi się z wizerunkiem flagi, co absolutnie nie było zamierzone. Ale cóż... :D

Najpierw pomalowałam paznokcie dwoma warstwami białego lakieru Golden Rose Paris # 04, który idealnie sprawdza się jako baza pod tasiemkowe zdobienia, następnie na wyschnięty lakier przykleiłam pocięte kawałki tasiemki tak by utworzyły na płytce kształt litery X. Wypełniłam przestrzenie lakierami w kolorach czarnym (Wibo Extreme Nails # 34) i czerwonym (Rimmel 60 Seconds # 315 Ready, Aim, Paint!), pokryłam wszystko topem i gotowe. Niestety po wyschnięciu gdzieniegdzie na płytce pojawiły się bąbelki powietrza, które strasznie mnie irytowały, ale to chyba zasługa wysokich temperatur.





Dajcie znać co sądzicie ;)

18 komentarzy:

  1. Precyzyjna robota! Pazurki przyciągają spojrzenie. Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo proste i bardzo efektowne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech no tylko moje paznokcie odrosną to zapożyczę od Ciebie koncepcję wzoru ;) osobiście lakiery Golden Rose z serii Paris mi nie podchodzą, jakoś nie umiem się posłużyć tym pędzelkiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło :) Ja je lubię, zresztą jak wszystkie lakiery GR.

      Usuń
  4. pieknie idealnie Ci wyszło bardzo równo własnie bardzo przydatne do takich wzorów są te tasiemki. lubei lakiery 60 sekundowy z rimmel ale jasne kolory malowanie nimi to prawdziwa udręka
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym czerwonym lakierem z Rimmela bardzo dobrze się maluje :)

      Usuń
  5. super! bardzo mi się podoba to połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również uwielbiam tasiemki, a twój manicure jest zjawiskowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdobienie może kolorystycznie nie w moim guście. Trochę inne kolory i widziałabym je u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To połączenie kolorów zawsze kojarzy mi się z kartami xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka stwierdziła tak samo :D

      Usuń
  9. cool! the colours are like playing card!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny wzór i bardzo starannie wykonane - przykuły moją uwagę już na liście czytelniczej! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ pięknie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!