15 września 2015

Iskrzący dodatek


Hej!
Na dzisiaj przygotowałam coś prostego, a mianowicie bardzo minimalistyczne i zupełnie nieskomplikowane zestawienie. Wykorzystałam w nim dwa lakiery w odcieniach różu - jeden o wykończeniu kremowym, drugi brokatowym. Zobaczcie dalej :)




Głównym bohaterem zdobienia jest lakier Eveline MiniMax # 941 o odcieniu brudnego różu, który w słabszym świetle wpada w brąz. Mogę śmiało stwierdzić, że właściwie przypomina jeden z odcieni koloru ogłoszonego kolorem 2015 roku - marsalę.  Bardzo lubię takie nieoczywiste kolory. Lakier ma naprawdę świetne właściwości - dobrze się rozprowadza, szybko schnie i naprawdę ładnie wygląda na paznokciach. Pisałam już o nim TUTAJ, zainteresowanych odsyłam do dokładniejszej recenzji :)

W celu ożywienia całości na serdeczny palec dodałam piękny różowy piasek Golden Rose Galaxy # 21 pełen iskrzącego złotego pyłku. Nie nałożyłam go na całą płytkę, ale nieco niżej od nasady, tworząc tym samym niewielki półksiężyc i w taki sposób mówiąc fachowo powstało ruffian nails :)






Pewnie zauważyłyście (a może i nie) - stworzyłam swój własny znak wodny, którym od teraz będę oznaczać wszystkie zdjęcia mojego autorstwa zamieszczane na blogu. Dajcie znać co o nim sądzicie i oczywiście czekam na Wasze opinie dotyczące zdobienia :)

9 komentarzy:

  1. Całość bardzo ładnie się prezentuje. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdobienie bardzo ładne, podoba mi się połączenie brokatu z kremem :) Mam oba lakiery, są śliczne ♥ A znak wodny to bardzo dobry pomysł, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten lakier z GR przypomina mi efektem Catrice Crushed Crystals (czy jakoś tak) w podobnym odcieniu. Piękny efekt!
    Świetny ten znak wodny, w jakim programie go dodajesz na zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrabiam zdjęcia w Photofiltre i w tym programie dodaję też znak wodny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancko i delikatnie wyszło. podoba mi się!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor tego lakieru, a iskrzący dodatek sprawia, że mani wygląda bardzo ładnie i subtelnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne mani :)). W sam raz na jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy pomysł na serdeczny palec :) i podoba mi się ten znak wodny

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!