6 września 2015

Safari 373


Cześć! 
Jako, że mamy już wrzesień, a jesień zbliża się wielkimi krokami, zaczyna się też pora na jesienne zdobienia. Ja dzisiaj chciałabym Wam pokazać jeszcze coś bardziej letniego, a mianowicie piękny, soczysty lazurowy odcień lakieru Safari. Zapraszam!




Opisywanym dzisiaj lakierem będzie Safari #373 o pięknym niebieskim odcieniu, właściwie lazurowym. Wpatrując się w niego widzę głęboki odcień nieba, bardzo słoneczny i energiczny. 

Lakier ma świetną formułę, co tylko po raz kolejny pozytywnie zaskakuje mnie w produktach firmy Safari. Kryje po dwóch cienkich warstwach, bardzo dobrze rozprowadza się po płytce, szybko schnie i ma piękny połysk. Trwałość również jest w porządku, nosiłam ten kolor na paznokciach kilka dni i bardzo dobrze się w nim czułam.




Nie jestem aż wielką fanką noszenia niebieskości na paznokciach, żeby nosić je bez przerwy, ale ten lakier wyjątkowo mnie zachwycił. Na tyle, że z chęcią będę do niego wracać. Ten odcień zdecydowanie ma w sobie to coś!





Co sądzicie? :)

9 komentarzy:

  1. rzeczywiście bardzo fajny :) ale ja bardzo lubię niebieskości, za to nie przepadam za lakierami safari. miałam ich kilka w mojej lakierowej "karierze" i wszystkie prędzej czy później wylądowały w koszu... ale kolory faktycznie mają często fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie kolory :) miałam kiedyś kilka sztuk tych lakierów i tylko jeden dobrze wspominam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery z Safari to moje małe odkrycie :) Każdy egzemplarz zaskakuje mnie swoim świetnym kryciem, szybkim wysychaniem i trwałością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. profesjonalnie. ;) świetny odcień niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście piękny!
    Nawet bez żadnych stempli czy ozdób daje sobie świetnie radę, upolowałaś cacko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozytywny kolorek :) Aż miło patrzeć na niego w taką szaroburą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, ale to bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!