9 października 2015

Kropki górą!


Na wstępie chcę Was przeprosić za moją długą nieobecność na blogu (prawie 3 tygodnie!). Ale mam coś na swoje usprawiedliwienie - a mianowicie fakt, że niestety cierpię na brak internetu w moim studenckim mieszkaniu. Ale wróciłam na weekend do domu i postaram się nadrobić zaległości. No to zaczynamy :)




Jeśli widzicie zmianę w kształcie moich paznokci to brawa za spostrzegawczość :) Migdałki stały się ostatnio bardzo popularne i jak widać ja również uległam tej modzie i jestem dumną posiadaczką długich, choć jeszcze nie idealnych migdałów :) Przy okazji zauważyłam pewną tendencję w zmianie kształtu moich paznokci, z roku na rok coraz bardziej je zaokrąglam, bo przecież kiedyś byłam wielką fanką kwadratów i przysięgałam, że nigdy z nich nie zrezygnuję. 

Dzisiaj w poście chcę Wam pokazać bardzo proste zestawienie - łatwe do wykonania i wyglądające niepozornie, a jednak efektowne. Najpierw pomalowałam paznokcie dwoma warstwami delikatnego rozbielonego lakieru z domieszką różu Bell Fashion Colour # 305. Jest to lakier o wykończeniu perłowym, raczej przeznaczony do frencha sądząc po jego transparentnym kryciu, które akurat w tym zdobieniu mi pasowało. Cały mani uświetniły małe czarne kropeczki namalowane lakierem Wibo Extreme Nails # 34. Bo jak wiadomo - kropek nigdy dość :)






Czekam na Wasze opinie co do kształtu paznokci i oczywiście zdobienia również. 
Do szybkiego napisania (mam nadzieję)! :)

21 komentarzy:

  1. Też pomału dążę do migdałków, ale długa droga przede mną ;) Uwielbiam motyw kropeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ♥ Nie ma to jak kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze te kropki! I lakier bazowy bardzo, bardzo ładny, tutaj ten delikatny perłowy połysk wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Zwykle gdy widzę perłowy lakier, jestem na 'nie', ale w tym przypadku idealnie się dopasował :)

      Usuń
  4. Kropki zawsze świetnie wyglądają. U Ciebie rewelacyjnie wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ajj cudo ♥ sam lakier by mi nie podszedł, ale z kropeczkami mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwykłe kropki a w twoim wykonaniu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, minimalistyczne zdobienie :) Wykonanie niezwykle schludne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kształt super, osobiście wolę taki niż kwadraty :) a wzór piękny w swej prostocie! idealnie namalowane kropki i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy kształt bardzo mi się podoba, bardzo pasuje do Twoich dłoni. :) A kropki są cudowne! Idealnie je namalowałaś, mi nigdy nie chcą wyjść tak równo. ;) A ten delikatnie perłowy róż świetnie pasuje do tak słodkiego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O.O ale równiutkie kropeczki ;) Bardzo ładne są Twoje mani. Nie myślałaś żeby zainwestować w lampę i zacząc robić hybrydami? Osobiście mogę Ci polecic zestaw Semilac. Lakiery super się nakładają, ja prawie nie widzę różnicy między nimi a normalnymi lakierami. Ale efekt przerasta oczekiwania,nie mogę się napatrzeć na moje pazurki:D 2 tygodnie w idelanym stanie,błyszczące i żywe kolory. Myślę że jak byś spróbowała to tez byś nie wrociła do zwykłych lakierów;)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!