16 października 2015

Manicure hybrydowy II


Hej!
Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować porcję zdobień hybrydowych, które wykonałam w ostatnim czasie. Co prawda nie jest ich dużo - bo tylko 3. Głównym czynnikiem, który uniemożliwił mi wykonanie większej ilości zdobień był brak czasu. Teraz, po przeprowadzce, nie mam nawet jak wykonywać hybryd nie mając lampy przy sobie. Ale wszystko, mam nadzieję, niedługo się unormuje i będę mogła wrócić do systematycznej pracy nad hybrydami. Tymczasem zapraszam Was dalej :)



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Em Nail # 41, Em Nail # 141 oraz naklejki wodne Born Pretty Store BP-W11
Moja mama nie lubi, gdy na jej paznokciach dzieje się zbyt wiele, jednak wyjątkowo udało mi się ją namówić na dodatkowy element w postaci naklejek wodnych, które fajnie dopasowały się do całości zdobienia. 



Moje paznokcie, użyte lakiery: Cosmetic Zone # PST1, Shellac Gelily # 40518 Black Pool
Moje nowo spiłowane migdałki postanowiłam pokryć jakimś delikatnym odcieniem, a jasny nudziak Cosmetic Zone okazał się być do tego idealny. Do całości dodałam jeszcze delikatne czarne wzorki namalowane cienkim pędzelkiem. 



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Cosmetic Zone # 123, Em Nail # 13, Em Nail # 44
Lakier w głębokim i przepięknym odcieniu fioletu połączyłam ze złotem. Oba kolory idealnie się ze sobą skomponowały. Zdobienie proste i szykowne zarazem :)

*     *     *     *     *

To by było na tyle :) Dajcie znać co sądzicie o zdobieniach!

15 komentarzy:

  1. Paznokcie Twojej mamy wyglądają super! A w tym ostatnim jestem zachwycona kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pięknie! Ja nigdy nie miałam hybryd..
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie podobają mi się najbardziej. Cudowny ten fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie mi się bardzo podobają, ale najbardziej... chyba 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie spodobały mi się najbardziej! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Opcja druga jest mega śliczna :) sama bardzo lubię hybrydy, ale niestety nie mam takich zdolności zdobienia :) zapraszam do mnie http://wszystkonatacyy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten drugi:) Super!!! Zainspirowałaś mnie nim, być może ja dziś coś podziałam w podobnym stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten drugi:) Super!!! Zainspirowałaś mnie nim, być może ja dziś coś podziałam w podobnym stylu:)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!