28 października 2015

Zestaw pędzelków Born Pretty Store


W dzisiejszym poście chciałabym Wam powiedzieć co nieco o zestawie pędzelków do zdobień, które zamówiłam z Born Pretty Store i oczywiście pokazać zdobienie, w którym owe pędzelki wykorzystałam. Zapraszam dalej!




Pędzelki można kupić TUTAJ za $3.85, czyli ok  15 zł. W skład zestawu wchodzą cztery różne pędzelki. Trzy cienkie o różnej długości włosia, idealne do szczegółowych zdobień oraz jeden większy, płaski, dla którego mam już zastosowanie - idealnie sprawdzi się do czyszczenia skórek. Mój poprzedni skośny pędzelek trochę się już zniszczył, dlatego ten będzie jego świetnym zamiennikiem. Wszystkie pędzelki wykonane są z białego włosia, które jest dosyć miękkie, a cechą charakterystyczną pędzelków (na którą zwróciłam uwagę przy wybieraniu produktów) są ich rączki z pięknym kwiatowym motywem. 




Teraz pora na zdobienie! Postawiłam na miks (a jakżeby inaczej!), w którym połączyłam piękny niebieski odcień lakieru Safari z czernią Wibo Extreme Nails # 34 oraz błyskiem w postaci grafitowego piasku z holograficznymi drobinkami Essence Colour & Go # 165 Here's My Number

Do namalowania azteckiego (ostatnio bardzo popularnego) motywu na środkowym palcu użyłam najcieńszego pędzelka Born Pretty Store z prezentowanego zestawu. 




Co sądzicie? :)

*     *     *     *     *


Użyjcie mojego kodu LBL91, by uzyskać 10% zniżki na zakupy w Born Pretty Store!

8 komentarzy:

  1. Zdobienia świetne, a ja bardzo lubię BPS :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe mani :-) pędzelki dobrze sobie radza nawet ze szczegółami :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Precyzyjna robota! Jestem pod wrażeniem, choć kolorki - chłodne, nie dla mnie. Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się azteckie motywy, właśnie czekam na pędzelki z BPS i będę działać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny miks, ten essence dopasował się idealnie! Podziwiam ręczne malunki, to nie na moje nerwy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdobienie, uwielbiam reczne zdobienia, nawet jeśli sa proste :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!