27 listopada 2015

Sally Hansen Xtreme Wear 140 i 230


Nie było mnie tu straaasznie dawno, a to dlatego, że mam ogromny kryzys blogowy i twórczy. Póki co chciałabym Wam pokazać zdobienie wykonane przy użyciu moich dwóch nowych nabytków z firmy Sally Hansen kupionych na niedawnej promocji w Rossmannie. Zapraszam!




Dwa lakiery prezentowane w poście od razu wpadły mi w oko. Solo radzą sobie naprawdę dobrze, ale w duecie wyglądają jeszcze lepiej!

Sally Hansen Xtreme Wear # 230 Pep-Plum to lakier  o intensywnym odcieniu mocnego różu wpadającego w fuksję. Kolor jest naprawdę intrygujący, zdecydowanie nie da się przejść obok niego obojętnie. Dwie warstwy lakieru idealnie radzą sobie z równomiernym pokryciem płytki. 
Sally Hansen Xtreme Wear # 140 Rockstar Pink to bezbarwna baza z olbrzymią ilością kolorowego glitteru. Drobinki są malutkie i pięknie się mienią. Możemy tu dostrzec takie kolory jak różowy, czerwony, niebieski czy srebrny. Lakier nie jest w pełni kryjący, więc niezbędne będzie nałożenie pod spód bazy, która podbije efekt i siłę błysku kolorowych drobinek. 

Oba lakiery schną bardzo szybko i mają naprawdę niezłą trwałość. Z tego co pamiętam, wytrzymały u mnie ok 4-5 dni w bardzo dobrym stanie. Moim zdaniem lakiery idealnie do siebie pasują i stworzyły ze sobą duet niemal doskonały :)




Co sądzicie? :)

13 komentarzy:

  1. mam ten brokat i jest cudowny :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie w moim guście! Na pewno wykorzystam, gdy tylko moje maleństwa odrosną :)
    Zapraszam do mnie http://niepoprawniepoprawna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zestawienie :) bardzo fajny kolorek, lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne połączenie! ten glitter jest super, zawsze się do mnie uśmiecha z półki kiedy go widzę ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. super ;) niestety u mnie w Rossmanie nie ma szafy SH :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Pep-plum i uwielbiam go :) Śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle trafione połączenie. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oba kolorki są cudne :) zapraszam do mnie http://wszystkonatacyy.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden z moich ulubionych lakierów! Mam 2 kolory - Bare it all i Babe blue. Trwałość bardzo dobra, jakość do ceny jak najbardziej ok. Jeśli chodzi o wysychanie, to nie mam zbyt dużo do powiedzenia, bo używam "wysychacza" do lakieru z Inglota

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!