25 grudnia 2015

Manicure hybrydowy III


Ho ho ho!
Witam Was i korzystając z okazji życzę wesołych świąt :) Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka zdobień hybrydowych, które wykonałam w ostatnim czasie. Zapraszam dalej do ich obejrzenia :)




Moje paznokcie, użyte lakiery: Semilac 028 Classic Wine, Em Nail 13, Em Nail 44
Z racji tego, że są święta, na moich paznokciach musiało pojawić się świąteczne zdobienie. Już wcześniej zadecydowałam, że namaluję białe renifery. Oczywiście czerwono-biało-złota kolorystyka całego zdobienia idealnie wpasowała się w świąteczny klimat. 



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Semilac 028 Classic Wine, Cosmetic Zone PST1, Shellac Gelily Black Pool
Klasyczna czerwień zestawiona z nudziakiem, pokrytym nieregularnymi czarnymi liniami. Moim zdaniem połączenie bardzo udane :)



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Em Nail 110, Em Nail 71, Em Nail 44
Ciepły brąz w połączeniu z chłodnym, metalicznym odcieniem szarości i jako wisienka na torcie - złoty brokat. 



Paznokcie Ani, użyte lakiery: Em Nail 13, Em Nail 44
Kolejny przykład świątecznego zdobienia, tym razem w innych odcieniach. Stonowana biel i iskrzący złoty brokat stworzyły ze sobą bardzo zgrany duet. 



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Cosmetic Zone 123, Cosmetic Zone PST1, Shellac Gelily Black Pool
Piękny, nasycony fiolet i nudziak z małym dodatkiem w postaci czarnych gwiazdek w lekko kreskówkowym stylu. 

*     *     *     *     *

Z mojej strony to tyle :) 
Jeszcze raz życzę Wam wesołych świąt i wszystkiego, wszystkiego najlepszego. Trzymajcie się ciepło!

15 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne :) Wesołych, spokojnych i rodzinnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły, mamine gwiazdki mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdobienia i staranne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne, ale najbardziej urzekło mnie mani z reniferem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze mnie powaliły na kolana są boooooskkie ! Też chcę takie ! Szoda, że nie mam takich zdolności

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze są meega śliczne ! i te renifery przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne pazurki, chociaż jak dla mnie to pierwsze są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten manicure z reniferkami jest bardzo słodki <3 też robiłam na święta pazurki lakierami semilac, ale bardzo prosty wzór, bo aż tak wprawiona nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są śliczne :) A jakiej bazy i topu używasz, bo widzę że kolory hybrydowe masz różnych firm :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!