19 grudnia 2015

Pastelowe half moon


Cześć! Dzisiaj chcę Wam pokazać zdobienie, które niedawno nosiłam na paznokciach, a które idealnie dopasowało się do kolorystyki bloga. Zapraszam dalej :)



Do wykonania zdobienia użyłam pięknego miętowo-błękitnego lakieru Maybelline Super Stay # 615 Mint For Life, który posłużył mi za bazę. Jeśli jesteście go ciekawe - opisywałam go dokładnie TUTAJ :) Następnie przy pomocy cienkiego pędzelka domalowałam białym lakierem Sally Hansen Xtreme Wear # 300 White On wstawki typu half moon. Zrobienie takich half moonów jest dziecinnie proste - wystarczy cienkim pędzelkiem zaznaczyć kształt okręgu, a następnie wypełnić go lakierem. Prawda, że proste? A do tego jakie efektowne ;) Całość zdobienia jest zachowana w jasnej, pastelowej tonacji, co dodaje zdobieniu delikatności i uroku. 




Jak Wam się podoba? :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo energetyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne! proste a bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczne halfmoony! kolorystyka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny pastel i ciekawe zdobienie;) muszę takie kiedyś zmalować ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!