16 lutego 2016

Odżywka do rzęs Bodetko Lash - efekty


W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić odżywkę do rzęs Bodetko Lash, która wpadła w moje ręce jakiś czas temu. Zapraszam Was dalej, jeśli chcecie się dowiedzieć czym jest ta odżywka i jakie przyniosła efekty :)


Opis producenta:
Odżywkę Bodetko Lash dedykujemy osobom pragnącym mieć długie i piękne rzęsy. Specjalnie opracowana formuła oraz łatwość aplikacji sprawią, że odmieni się Twoje spojrzenie. Dzięki krystalicznie czystym składnikom osiągnęliśmy profesjonalne serum do rzęs o odpowiedniej konsystencji. Bardzo wydajne opakowanie o pojemności 3 ml w połączeniu z wygodnym aplikatorem wystarczy na 6-8 miesięcy.

Skład:
Aqua, Euphrasia Officinailis Extract, Sodium Chloride, Trifluoromethyl Dechloro Ethylprostenolamide, Alcohol Denat, Benzalkonium Chloride. 

Odżywki mają dwie pojemności - 1,5 ml w cenie 89 zł oraz 3 ml w cenie 149 zł, można je kupić poprzez oficjalną stronę Bodetko Lash

Produkt zamknięty jest w czarnej plastikowej buteleczce ze złotą nakrętką, dodatkowo jest zapakowany w elegancki czarny kartonik ze złotym logo firmy. Odżywka posiada aplikator zakończony cienkim pędzelkiem, bardzo przypominającym pędzelki w eyelinerach. Odżywkę należy stosować codziennie wieczorem, po demakijażu i dokładnym umyciu twarzy. Aby zaaplikować odżywkę należy przeciągnąć aplikatorem wzdłuż powieki, po rzęsach przy ich nasadzie. Taki sposób aplikacji jest bardzo łatwy i bezpieczny. Odżywka jest przeźroczysta i bezzapachowa. 

Efekty stosowania odżywki Bodetko Lash:



Odżywkę stosowałam przez ok. 4 miesiące, a na jakiekolwiek efekty musiałam zaczekać jakieś 1,5-2 miesiące. Dopiero wtedy zauważyłam zmianę w długości i gęstości moich rzęs. W trakcie stosowania odżywki moje rzęsy przeżywały wzloty i upadki, włoski wypadały i nierówno odrastały tworząc naprawdę spore przerwy, które wyglądały nieestetycznie. Szczerze mówiąc, wątpiłam w działanie tego serum. Na szczęście, po pewnym czasie rzęsy przestały wypadać, teraz są zdecydowanie dłuższe niż przed stosowaniem odżywki, gęstsze i bardziej podkręcone. 

Muszę przyznać, że rzęsy pomalowane tuszem dają spektakularny efekt, chociaż po cichu liczyłam na jeszcze większe ich wydłużenie - i tak jestem zadowolona z obecnego wyglądu moich rzęs. Tak więc z czystym sercem potwierdzam, iż obietnice producenta zostały pokryte. 



Znacie tę odżywkę, używałyście jej? :)


4 komentarze:

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!