3 lutego 2016

Red and nude


Hej! Moja przerwa od blogowania trwa już długo, naprawdę długo. Biorąc pod uwagę fakt, że trwa sesja, a wiadomo, że studenci robią wszystko, żeby tylko się nie uczyć - ja postanowiłam iść tym tropem i przypomnieć o sobie nowym postem :)



Chciałabym Wam zaprezentować zdobienie, które na swoich paznokciach nosiłam już jakiś czas temu. Niestety moje paznokcie obecnie nie wyglądają już tak jak na zdjęciach - zaczęły mi się łamać i musiałam je drastycznie skrócić. Ale nawet nie wiecie jak dobrze jest przypomnieć sobie jak jeszcze niedawno wyglądały i jakie były długie i mocne :)

Do wykonania zdobienia użyłam dwóch lakierów: czerwonego Wibo Trend Edition Pure Beauty # 2 oraz brzoskwiniowego Golden Rose Rich Color # 43. Wzór na palcu środkowym uzyskałam poprzez naklejenie tasiemek na skos, co dało fajny efekt i ożywiło całość. Jako dodatek, na paznokcie serdeczne nakleiłam po małym złotym ćwieku z Born Pretty Store. 




Co sądzicie? :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów :) wzór ciekawie dopełnia mani :D

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie fajne to połączenie :)
    i cieszę się że wróciłaś z okazji sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten nudziak :) Całość wygląda oryginalnie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne <3 o takim mani myślałam, żeby zrobić na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne! proste a robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!