20 marca 2016

Manicure hybrydowy IV


Witam Was w pierwszym dniu kalendarzowej wiosny i zapraszam na przegląd zdobień hybrydowych, które wykonałam na sobie i innych :)


Moje paznokcie, użyte lakiery: Em Nail 66, Em Nail 107
Dwa bardzo soczyste odcienie połączyłam ze sobą przy pomocy pionowego ombre. Taki rodzaj zdobienia jest efektowny i jednocześnie bardzo prosty do wykonania. Z pewnością wypróbuję jeszcze inne połączenia kolorystyczne :)



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Semilac 028 Classic Wine, Shellac Gelily Black Pool
Tym razem nieśmiertelną czerwień połączyłam z czernią, co przyniosło naprawdę fajny efekt. Środkowe paznokcie przyozdobiłam jeszcze delikatnym zdobieniem, które dodało całemu manicurowi spójności.



Moje paznokcie, użyte lakiery: Em Nail 141, Cosmetic Zone PST1Shellac Gelily Black Pool
Paznokcie w skróconej wersji pomalowałam dwoma delikatnymi pastelowymi odcieniami: jasnym różem i beżem. Całość przyozdobiłam graficznym czarnym wzorkiem.



Paznokcie Klaudii, użyte lakiery: Em Nail 141, Em Nail 13, Em Nail 44
Proste i bardzo delikatne połączenie pastelowych odcieni, które ożywione zostało złotym brokatem.



Paznokcie Izy, użyte lakiery: Cosmetic Zone 123Shellac Gelily Black Pool, Em Nail 13
Zdobienie w mocnych kolorach - czerni i ciemnym fiolecie, z wzorzystym dodatkiem na jednym paznokciu.



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Em Nail 110, Em Nail 71, Cosmetic Zone PST1Shellac Gelily Black Pool
Zdobienie, z którego jestem bardzo dumna. Połączenie brązu z beżowo-szarym gradientem, urozmaicone geometrycznymi wzorami. 


*     *     *     *     *

Co sądzicie? :)

14 komentarzy:

  1. Trzecie i czwarte zdobienie jest śliczne. Lubię w hybrydach to, że można robić takie cuda i nie namęczyć się przy tym specjalnie ;)
    http://would-be-vikings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wyglądają bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że hybrydki semilac super nadają się do robienia wzorków albo jako tło do wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze z pionowym gradientem super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdobienia, ostatnie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze, drugie i ostatnie to moi zdecydowani faworyci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie pazurki piękne :) Drugie to taka biedroneczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a rzeczywiście, trafne skojarzenie z biedronką :)

      Usuń
  8. Piękne są <3 Ja natomiast zaczęłam przygodę z żelami i jak na razie to słabiutko :( Ale trening czyni mistrza ! Piękne wzory, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzecie zdobienie najbardziej mi się podoba, idealnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!