12 marca 2016

Nowości kosmetyczne


Cześć!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać co wpadło w moje ręce w ostatnim czasie. Jeśli jesteście ciekawe - zapraszam dalej do przyjrzenia się moim kosmetycznym nowościom :)



Mój najbardziej oczekiwany zakup - pędzle do makijażu. Zamówiłam je w drogerii internetowej ezebera kilka dni temu. Na początek postawiłam na flat top Hakuro H50S, o którym marzyłam od dawna oraz na pędzel do blendowania Hakuro H79. Przetestowałam je kilka razy i jak na razie jestem bardzo zadowolona. Dodam, że są to moje pierwsze profesjonalne pędzle do makijażu, ale na pewno nie ostatnie :)



Kolejne nowości to produkty do twarzy, które otrzymałam w ramach współpracy z firmą Diagnosis. Wybrałam dla siebie płyn do cery trądzikowej Acne Cleanser oraz krem do cery tłustej i trądzikowej Acne Cream. Póki co trudno mówić o efektach, bo zbyt krótko testuję te produkty. Wiążę jednak z nimi spore nadzieję, zobaczymy co będzie dalej. 


Następne są produkty pochodzące z Born Pretty Store, które otrzymałam już jakiś czas temu. Są to radełko do skórek, które ja używam do ściągania lakieru hybrydowego (KLIK), słodki piórnik z naszywkami, które przypominają kotki (KLIK) i mały podręczny notatnik z kolorowymi kartkami (KLIK).



Na koniec została jeszcze porcja naklejek wodnych z Lady Queen oraz dwustronny pędzelek do zdobień. Na jednym końcu znajduje się bardzo cienki i precyzyjny pędzelek idealny do drobnych zdobień, na drugim zaś grubszy płaski pędzelek, który sprawdzi się np. przy czyszczeniu skórek.

*     *     *     *     *

To już wszystko co dotyczy tych najważniejszych niedawno nabytych rzeczy. Miałyście styczność z którymś z prezentowanych produktów? :)

6 komentarzy:

  1. Z żadnym nie miałam styczności,ale pędzel Hakuro do blendowania mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pędzel 50S i jestem z niego zadowolona :) śliczny ten piórniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię pędzle Hakuro :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnych tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!