26 kwietnia 2016

Kratki, kropki


W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać proste zdobienie z akcentem w postaci naklejek wodnych. Zapraszam dalej :)


Najpierw pomalowałam paznokcie lakierem Eveline Color Edition # 101 w przybrudzonym liliowym odcieniu, który bardzo lubię. Jest taki niejednoznaczny i to go właśnie wyróżnia :) Aby dodać zdobieniu tego czegoś postanowiłam małą końcówką sondy przy skórkach domalować kropki złotym piaskiem Golden Rose Holiday # 82

Oczywiście głównym punktem zdobienia jest dodatek w postaci naklejek wodnych na palcach wskazujących. Naklejki w kolorową kratę oznaczone symbolem QJ-164 pochodzą ze sklepu Lady Queen, możecie je kupić TUTAJ za $2.49. Kartonik z naklejkami należy pociąć na mniejsze kawałki, dopasowane do wielkości płytki, standardowo namoczyć w wodzie, nanieść na paznokcie, docisnąć i gotowe :)



Jak Wam się podoba takie zdobienie? :)

5 komentarzy:

  1. Stonowany kolor i taki akcent wyglądają bardzo przyjemnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bez tej kratki byłoby idealnie. ale ja po prostu nie przepadam za kratką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kropki super się prezentują w całości, jednak wzór kratki na palcach wskazujących nie pasuje mi za bardzo. Ale motyw z tymi kropeczkami na pewno wypróbuje na swoich semilacach ;d

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!